تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1402 - 7:08
کد خبر : 16431

جریان پایدار گاز، ثمره همکاری مردم با شرکت گاز استان کرمان است

جریان پایدار گاز، ثمره همکاری مردم با شرکت گاز استان کرمان است
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: با توجه به شرایط جوی در هفته های اخیر و بارش برف و باران در استان، خوشبختانه با همراهی و مسئولیت پذیری مردم در مصرف بهینه، جریان گاز در این استان پایدار ماند.

به گزارش نسیم صبا :محمدرضا سلیمانی در این خصوص افزود: با توجه به اینکه در هفته گذشته دمای استان کاهش شدید داشت و شاهد بارش برف و باران در نقاط مختلف بودیم اما توانستیم با همکاری مردم شریف دیار کریمان و همت و تلاش همکاران خدوم شرکت، جریان گاز را پایدار نگهداریم.
وی با اشاره به اینکه دمای هوا در برخی از مناطق استان از جمله لاله زار بردسیر به منفی ۲۰ درجه سانتی گراد هم رسیده است، گفت: بدون شک مصرف بهینه گاز توسط هم استانی های عزیز و تلاش شبانه روزی و پایش مستمر وضعیت ایستگاه ها و شبکه های گازرسانی توسط همکاران شرکت در پایداری جریان گاز ۸۱ شهر و ۲۱۸۵ روستای کرمان از مهمترین اقدامات بوده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان بیان کرد: از ابتدای بارش برف و کاهش دما، کلیه نیرو‌های عملیاتی این شرکت در کرمان و شهرستان‌ها در آماده باش کامل هستند.
سلیمانی در پایان با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۸۰۵ هزار مشترک در این استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند، افزود: از مشترکین محترم شرکت گاز استان کرمان خواهش می کنم برای حفظ پایداری جریان گاز تا پایان موج سرما همچنان نسبت به مصرف بهینه و ایمن گاز اهمیت ویژه قائل شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.