تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مرداد 1402 - 5:37
کد خبر : 11203

حضور پرشور در انتخابات دشمنان انقلاب را ناامید می کند

حضور پرشور در انتخابات دشمنان انقلاب را ناامید می کند
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برنامه ریزی دشمن برای القای اینکه مردم در انتخابات شرکت نمی کنند، گفت: حضور پرشور در انتخابات دشمنان انقلاب را ناامید می کند.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، آیت الله سیداحمد خاتمی در نشست بصیرت دینی و انقلابی در جمع فرماندهان و سربازان مرکز تربیت و آموزش شهید باهنر فراجا مستقر در باغین به انتخابات اسفندماه در کشور اشاره کرد و گفت: دشمنان پیوسته القا می‌کنند که مردم در انتخابات شرکت نمی‌کنند و از هم اکنون انتخابات اسفندماه را تحریم کرده‌اند.

وی افزود: همان گونه که حضور در نمازجمعه، دفاع مقدس و … یک تکلیف شرعی است، حضور در انتخابات نیز یک امر جامع است.

خطیب جمعه تهران با بیان اینکه ایرانی آباد با حضور در انتخابات محقق می‌شود، تصریح کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از ۴۰ بار مردم در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و، منتخبین خود را انتخاب کردند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: لبیک یا حسین (ع) دو بخش دارد یکی تولی و دیگری تبری، که ابزار عشق به حسین با تمام وجود تولی و ابراز دشمنی با دشمنان امام حسین در کربلا جلوگاه تبری بود.

وی به اغتشاشات سال گذشته هم اشاره کرد و گفت: هدف اصلی عاملان اغتشاشات سال گذشته عبور از کل نظام و براندازی نظام بود.

امام جمعه تهران تصریح کرد: اردوگاه قرآن سوزان در سوئد و دانمارک با اردوگاه اغتشاشات سال گذشته در ایران یکی است، آنها در آنجا قرآن سوزاند و اغتشاشات گران در ایران قرآن را به آتش کشیدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.