تاریخ انتشار : جمعه 13 بهمن 1402 - 7:26
کد خبر : 15610

کار مکمل های بدنسازی چیست؟

کار مکمل های بدنسازی چیست؟
مکمل بدنسازی معمولاً توسط افرادی که ورزش می کنند و یا به نوعی درگیر رشته بدنسازی هستند مورد استفاده قرار می گیرند .

به عنوان مثال مقدار پروتئین لازم برای یک ورزشکار بالغ با وزن ۱۰۰ کیلو گرم حدوداً ۲۰۰ الی ۲۵۰ گرم به صورت روزانه است. اگر فرد بخواهد این مقدار را با غذای روزانه خود تامین کند باید هزینه زیادی را از لحاظ وقت ( زمان لازم جهت پخت و پز ) و هزینه بپردازد.در صورتی که با کمک مکمل پروتئین می تواند بخش زیادی از این میزان را به راحتی فراهم کند.
قابل اعتماد:مکمل های بدن سازی به عنوان مثال آمینو ، پروتئین ، گلوتامین و کراتین و … آزمایش خود را طی سال ها و دهه های گذشته پس داده اند و اگر ورزشکاران جواب لازم را پس از مصرف این مکمل ها نمی گرفتند شما ورزشکار و بدنسازی را نمی دیدید که از این مکمل ها استفاده کنند.
استفاده راحت و آسان:استفاده از این مکمل ها بسیار ساده تر و آسان تر از فراهم کردن غذای روزانه می باشد.
هر ورزشکاری برای ساختن عضلات بدن خود به طیف مختلفی از مکمل های بدنسازی نیاز دارد که با توجه به علم و دانش پایه موجود و مقدار هزینه مدنظر خود می تواند این مکمل ها را تهیه کند و اطمینان حاصل کند که به نتایج مطلوب دست خواهد یافت.

بدنسازی
فواید استفاده از مکمل ها در ورزش بدنسازی
تشخیص مکمل بدنسازی اصل از مکمل های تقلبی
اکثر مکمل های بدنسازی موجود در بازار ایران و یا داروخانه ها اورجینال نیستند و اینکه کیفیت این محصولات به چه صورت می باشد و یا از چه مواد و یا در کجا ساخته می شوند مشخص نیست . به طورکلی مکمل های بدنسازی و مکمل های غذایی اگر اصل یا اورجینال نباشند، علاوه بر نداشتن فایده، می توانند عوارض جبران ناپذیری به بدن برسانند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.