تاریخ انتشار : یکشنبه 2 اردیبهشت 1403 - 6:26
کد خبر : 16997

استقرار گروه های پیشتاز و عملیاتی شرکت گاز استان کرمان در سیل جنوب

استقرار گروه های پیشتاز  و عملیاتی شرکت گاز استان کرمان در سیل جنوب
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان از اعزام تیم های امداد و گروه های پیشتاز این شرکت در قالب یک تیم 40 نفره از عصر روز دوشنبه 27 فروردین ماه به شهرهای جنوبی استان خبر داد.

به گزارش نسیم صبا:محمدرضا سلیمانی در تشریح خبر فوق افزود: با اعلام ستاد بحران استان در خصوص پیش بینی سیل در جنوب کرمان تیم های عملیاتی امداد و گروه های پیشتاز شرکت گاز استان کرمان عصر دوشنبه به جنوب استان رفتند و در شهر کهنوج مستقر شدند.
وی بیان کرد: از دلایل حائز اهمیت حضور تیم های امدادی شرکت گاز در شهرستان های سیل زده، می توان به تلاش این تیم ها برای استمرار گازرسانی در شهرهای جنوبی و همچنین استقرار ماشین آلات اجرایی همانند بیل های مکانیکی برای رفع انسداد معابر شهری در این منطقه اشاره کرد.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان عنوان کرد: در راستای وظایف و انجام مسئولیت های اجتماعی شرکت، لیست کلیه ماشین آلات و تجهیزات این شرکت به ستاد بحران استان و فرمانداران و شهردارهای شهرهای جنوبی اعلام شده تا در صورت نیاز در اختیارشان بگذاریم و تاکنون هم در شهرهایی که دچار انسداد راه شده بودند توانسته ایم به کمک مردم و مجموعه شهرستان برویم.


محمدرضا سلیمانی در تشریح خبر فوق افزود: با اعلام ستاد بحران استان در خصوص پیش بینی سیل در جنوب کرمان تیم های عملیاتی امداد و گروه های پیشتاز شرکت گاز استان کرمان عصر دوشنبه به جنوب استان رفتند و در شهر کهنوج مستقر شدند. وی بیان کرد: از دلایل حائز اهمیت حضور تیم های امدادی شرکت گاز در شهرستان های سیل زده، می توان به تلاش این تیم ها برای استمرار گازرسانی در شهرهای جنوبی و همچنین استقرار ماشین آلات اجرایی همانند بیل های مکانیکی برای رفع انسداد معابر شهری در این منطقه اشاره کرد. مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان عنوان کرد: در راستای وظایف و انجام مسئولیت های اجتماعی شرکت، لیست کلیه ماشین آلات و تجهیزات این شرکت به ستاد بحران استان و فرمانداران و شهردارهای شهرهای جنوبی اعلام شده تا در صورت نیاز در اختیارشان بگذاریم و تاکنون هم در شهرهایی که دچار انسداد راه شده بودند توانسته ایم به کمک مردم و مجموعه شهرستان برویم. سلیمانی ادامه داد: همکاران ما در حوزه مدیریت مهندسی و اجرای طرح ها در مرحله اول دستور ایمن سازی را صادر کرده اند و تمامی لوله ها و تجهیزات مرتبط با پروژه های گازرسانی منطقه جمع آوری و به اماکن امن برده شده است. وی اعلام کرد: تیم های امداد شرکت گاز استان کرمان با مجموعه تجهیزات شامل ۲ خودروی پیشرفته مدیریت بحران، اقلام یدکی و ۱ خودروی مخابراتی بحران، انشالله تا روز پایانی که اعلام شود بحران سیل را پشت سر گذاشته ایم، در منطقه جنوب مستقر هستند. مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: به کلیه واحدها اعلام شده تا بعد از اتمام بارندگی ها، شبکه های توزیع و تغذیه را مورد بررسی و کنترل قرار دهند تا خدایی نکرده اگر به دلیل سیل مشکلی پیش آمده بود رفع و اصلاح شود

سلیمانی ادامه داد: همکاران ما در حوزه مدیریت مهندسی و اجرای طرح ها در مرحله اول دستور ایمن سازی را صادر کرده اند و تمامی لوله ها و تجهیزات
مرتبط با پروژه های گازرسانی منطقه جمع آوری و به اماکن امن برده شده است.
وی اعلام کرد: تیم های امداد شرکت گاز استان کرمان با مجموعه تجهیزات شامل ۲ خودروی پیشرفته مدیریت بحران، اقلام یدکی و ۱ خودروی مخابراتی بحران، انشالله تا روز پایانی که اعلام شود بحران سیل را پشت سر گذاشته ایم، در منطقه جنوب مستقر هستند.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: به کلیه واحدها اعلام شده تا بعد از اتمام بارندگی ها، شبکه های توزیع و تغذیه را مورد بررسی و کنترل قرار دهند تا خدایی نکرده اگر به دلیل سیل مشکلی پیش آمده بود رفع و اصلاح شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.