تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - 6:51
کد خبر : 17265

استقبال گسترده کارکنان شرکت گاز استان کرمان از مسابقات قرآن و نهج البلاغه

استقبال گسترده کارکنان شرکت گاز استان کرمان از مسابقات قرآن و نهج البلاغه
مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان شرکت گاز استان کرمان با عنوان «بهار در بهار»، 6 اردیبهشت ماه در تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار شد.

به گزارش نسیم صبا: محمدرضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان در مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات قرآن کریم ویژه فرزندان و کارکنان و همسران گفت: استقبال کم نظیر کارکنان و خانواده‌های آنان از این مسابقات جای تقدیر دارد و همین حضور معنوی موجب شده تا روح قرآن و تعالیم قرآنی
همواره در مجموعه شرکت جاری باشد.

وی با بیان این مطلب که هر چقدر در مسیر قرآن و تعالیم الهی گام برداریم قطعا موفقیت و بهروزی بیشتری حاصل می‌شود، ادامه داد: بدون شک فرزندانمان
که جزو سرمایه های اصلی ما هستند برای ارتقا سطح دانش قرآنی خود نیاز به تعلیم و تربیت ویژه دارند و به همین منظور تصمیم گرفته ایم تا بعد از اتمام مسابقات، طرح استعدادیابی فرزندان کارکنان را در سطح استان اجرا کنیم و در راستای ارتقای دانش قرآنی آنها قدم برداریم.
سلیمانی با بیان اینکه فرایند ثبت نام و اطلاع رسانی این رویداد مهم امسال با راه اندازی نرم افزار موبایلی صورت گرفت، افزود: مشارکت کارکنان و خانواده های آنان در مقایسه با سال قبل رشد بسیار خوبی داشت و شاهد ثبت نام ۸۶۰ شرکت کننده در مسابقات بهار در بهار بودیم و از نظر میزان مشارکت کارکنان در سطح کشور رتبه دوم را کسب کرده ایم.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با اشاره به اقدامات ویژه این شرکت در سال ۱۴۰۲ در سطح شرکت ملی گاز ایران، بیان کرد: جای افتخار دارد بگویم که تعداد زیادی از شرکت کنندگان مسابقات بیانیه گام دوم انقلاب که در سطح بسیج وزارت نفت برگزار شد از همکاران ما در گاز کرمان بوده اند و هر سه رتبه اول تا سوم متعلق به این شرکت است.
وی اظهار کرد: همچنین در مسابقه “قرآن در خانه” که در نرم افزار بهار در بهار در حال برگزاری است، حمید جهان آبادی یکی از همکاران امداد و تعمیرات این

شرکت در دوره اول موفق به کسب رتبه برتر شده و این نشان دهنده روحیه قرآنی و انقلابی است که در بین کارکنان شرکت گاز استان کرمان جاری است.
سلیمانی افزود: تشکیل کارگروه قرآن کریم از جوانان فعال شرکت گاز استان کرمان برای برگزاری مسابقات قرآن و نهج البلاغه از بهترین اقداماتی بود که در سال جاری توسط دارالقرآن شرکت صورت گرفت و موجب برگزاری هر چه با شکوهتر این مسابقات شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان در آخر گفت: امید است با برگزاری این‌گونه فعالیت‌های قرآنی در سطح شرکت، شاهد اعتلاء و تعمیق هر چه بیشتر آموزه های قرآنی و مفاهیم عالیه اهل بیت علیهم السلام در بین کارکنان باشیم.
گفتنی است این مسابقات در رشته‌های قرائت، ترتیل، تحقیق، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه، اذان، سیره ائمه معصوم نقاشی، خوشنویسی و عکاسی در بخش‌های کارکنان و همسران کارکنان و فرزندان آنان برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.