تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - 6:55
کد خبر : 17271

اداره کردن نمازخانه توسط واحدها در شرکت گاز استان کرمان ایده بسیار جالبی است

اداره کردن نمازخانه توسط واحدها در شرکت گاز استان کرمان ایده بسیار جالبی است
رئیس شورای اقامه نماز و امور روحانیون شرکت ملی گاز ایران در نشست صمیمانه خود با مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان و ائمه جماعت این شرکت گفت: شرکت گاز استان کرمان از نظر نماز جایگاه بسیار خوبی دارد و استقبال از نمازخانه این شرکت قابل تقدیر بوده و اینکه اداره کردن نمازخانه را هر ماه بر عهده واحدهای مختلف گذاشته اید، ایده بسیار جالبی است.

به گزارش نسیم صبا:حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا حائری زاده در این نشست افزود: مجموعا ۳۳۰ روحانی در شرکت ملی گاز ایران مشغول به کارند و اکثریت آنها دارای مدارک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری هستند.
وی با بیان اینکه ارتباط روحانیون با مردم در جذب آنها برای شرکت در نماز جماعت بسیار مهم است، ادامه داد: روحانیون برای ارتباطات بهتر باید منظم باشند، باسواد باشند، به روز باشند و با مطالعه حرف بزنند و آراستگی داشته باشند.
رئیس محترم شورای اقامه نماز و امور روحانیون شرکت ملی گاز ایران بیان کرد: تحقیقات نشان می دهد ازعلل کم رغبتی برخی از جوانان برای مشارکت در نماز جماعت حدود ۳۰ عامل دارد که بخش مهمی از آن مرتبط با همین ارتباط روحانیون با آنهاست.
حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا حائری زاده اقتصاد ضعیف را عاملی تاثیرگذار دیگری در مشارکت کم برخی از مردم در نمازها دانست و گفت: ما باید در زمینه اقتصاد بهتر عمل کنیم و خوشبختانه دولت جدید در این زمینه کارهای بسیار خوبی انجام داده است.
وی با اشاره به کلام امیرالمونین که می گویند کارگزار نباید قول الکی دهد، زیرا مردم قول شما را پیگیری می کنند و اگر عمل نکنید اعتماد مردم کم می شود، افزود: نمونه بارز این مسئله در حمله مقتدرانه ایران به اسرائیل نمایان است، این حمله موجب شد، اعتماد مردم به قدرت نظامی ایران بیشتر از قبل شود.
رئیس محترم شورای اقامه نماز و امور روحانیون شرکت ملی گاز ایران اظهار کرد: شرکت گاز استان کرمان از نظر نماز جایگاه بسیار خوبی دارد و استقبال از نمازخانه شرکت گاز قابل تقدیر بوده. همچنین اینکه اداره کردن نمازخانه را هر ماه به عهده بخش ها و واحدهای مختلف داده اید، ایده بسیار جالبی است.
حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا حائری زاده در پایان بیان کرد: در شرکت گاز سعی کنید اولویت اولتان خانواده ها باشد، زیرا اگر خانواده ها را دریابیم و به آنها مهارت های زندگی را یاد دهیم، امنیت بهداشتی و روانی کارکنان ما بیشتر می شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان نیز در ابتدای جلسه فوق گزارش عملکرد این شرکت را در دو بخش عملیاتی و فرهنگی ارائه داد.
اجرای ۳ هزار و ۳۸ کیلومتر خطوط شبکه گاز و ثبت رکورد اول لوله گذاری در سطح ملی گاز، کسب رتبه اول بهینه سازی موتورخانه ها در بین گازهای استانی و نصب بیش از ۴۰ هزار علمک گاز در سطح استان تنها بخشی از اقدامات عملیاتی است که سلیمانی در گزارش به آنها اشاره کرد.
همچنین برگزاری جشن و آیین های مناسبتی، اعزام تیم های ورزشی به مسابقات کشوری و استانی، مفروش سازی تعدادی از نمازخانه های مدارس آموزش و پرورش و ادارات گاز استان، برگزاری مسابقات قرآنی، برگزاری محافل قرآنی، شرکت در جشنواره شهید سلیمانی نیز قسمتی از اقدامات فرهنگی این شرکت بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.