تاریخ انتشار : یکشنبه 18 دی 1401 - 7:34
کد خبر : 7337

شرکت گاز استان کرمان پای کار بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار دل ها

شرکت گاز استان کرمان پای کار بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار دل ها
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان از برپایی موکب شهدای وزارت نفت توسط این شرکت به مناسبت فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت سردار دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش نسیم صبا:منوچهر فلاح در رابطه با خبر فوق افزود: به مناسبت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شرکت گاز استان کرمان برنامه های فرهنگی متنوعی را از جمله برپایی موکب پذیرایی شهدای وزارت نفت در گلزار شهدای کرمان برای بزرگداشت شهید مقاومت تدارک دیده و گفتنی است بیش از ۱۵ هزار وعده غذایی طی سه روز متوالی از زائرین مرقد مطهر این شهید پذیرایی گردیده است.
وی در تشریح دیگر برنامه های این شرکت گفت: “برگزاری مراسم زیارت عاشورا” و “حضور کارکنان شرکت گاز استان کرمان در روز سالگرد در جوار آرامگاه سردار دل ها” از جمله برنامه هایی بوده که این شرکت به منظور پاسداشت مقام والای شهید حاج قاسم سلیمانی در دستور کار خود قرار داده است.
به گفته وی موکب شهدای وزارت نفت کار خود را از تاریخ ۱۲ دی ماه در گلزار شهدا آغاز کرده و تا شنبه ۱۷ دی ماه پذیرای تمامی زائرین محترم مزار مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی می باشد.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان بیان کرد: وجود پر برکت مزار سردار دل ها افتخاری بزرگ است که نصیب مردم شریف استان کرمان شده، حاج قاسم سلیمانی کسی بود که بیش از ۴۰ سال از عمر با برکت خود را در راه خدمت به ملت شریف ایران سپری کرد و جان خود را فدای آنها نمود و برگزاری چنین مراسماتی همانند قطره ی کوچکی در برابر ایثار و از خودگذشتگی سردار دلها می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.