تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 دی 1402 - 5:54
کد خبر : 14930

پروژه گاز رسانی به بخش های علی آباد، دهکهان و جبالبارز در جنوب استان در دهه ی فجر به بهره برداری می رسد

پروژه گاز رسانی به بخش های علی آباد، دهکهان و جبالبارز در جنوب استان در دهه ی فجر به بهره برداری می رسد
رئیس کل دادگستری استان کرمان بر ضرورت تسریع در پروژه های گازرسانی در سطح استان و بویژه مناطق محروم در جنوب و شرق استان کرمان تاکید کرد.

به گزارش نسیم صبا:حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در نشست با سرپرست شرکت گاز استان کرمان اظهار داشت: دستگاه قضائی استان متعهد است در جهت حفظ حقوق بیت المال ،حمایت های قضایی و قانونی را از سازمان ها و شرکت های خدمات رسان انجام دهد.

وی عنوان کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی و کوهستانی بودن بخش اسفندقه از توابع شهرستان جیرفت و محرومیت این منطقه و وجود پروژه های عظیم گلخانه ای، لازم است گازرسانی به این شهر در اولویت شرکت گاز استان قرار بگیرد

وی اظهار داشت: با توجه به مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان، برخورد قانونی در انتظار افرادی خواهد بود که اقدام به تصرف اراضی دولتی یا ساخت و ساز غیرقانونی در اطراف شهرها از جمله کرمان کرده اند.

در ادامه سرپرست شرکت گاز استان گفت: طبق برنامه ریزی های شرکت گاز استان مقرر گردیده است تا در دهه فجر امسال پروژه گاز رسانی به بخش های علی آباد، دهکهان و جبالبارز در جنوب استان به اتمام و مرحله بهره برداری برسد و همچنین در این ایام گلنگ زنی پروژه گازرسانی به شهر رمشک نیز رقم خواهد خورد.

محمدرضا سلیمانی ماهانی روند گازرسانی به روستاهای استان کرمان را مطلوب ارزیابی نکرد و گفت: برنامه های منسجمی برای گازرسانی به روستاها مدنظر است و در چند سال آتی بخش اعظمی از استان پهناور کرمان از نعمت شبکه گازرسانی برخوردار خواهند شد.

وی در پایان از عزم جدی شرکت گاز استان برای گازرسانی به اسفندقه جیرفت سخن گفت و اظهار داشت: برای اتصال این شهر به شبکه گازرسانی با دو پیمانکار قرارداد منعقد شده است و بدلیل زمانبر بودن و هزینه بالای این پروژه، اقدام به اخذ مجوز و اعتبارات از شرکت ملی گاز شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.