تاریخ انتشار : شنبه 3 تیر 1402 - 5:15
کد خبر : 10545

لزوم دقت نظر مردم در مصرف آب شرب در شهر کرمان

لزوم دقت نظر مردم در مصرف آب شرب در شهر کرمان
امام جمعه کرمان با اشاره افزایش گرمای هوا و کمبود آب در بخش‌هایی از کرمان، خواستار توجه جدی اقشار مختلف مردم در مصرف بهینه آب شرب شد.

به گزارش نسیم صبا از مهر، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه این هفته نماز جمعه کرمان با اشاره به گرمای هوا و افت فشار آب در برخی مناطق شهر کرمان اظهار داشت: همه باید مروت و انسانیت را رعایت کرده و در مصرف آن صرفه جویی کنند تا آب به همه نقاط شهر برسد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر، از خدمات دستگاه قضا به جامعه تقدیر کرد.

او سپس اظهار داشت: به فضل خدا این انقلاب و حرکت انقلابی مردم ایران در سایه زعامت رهبر معظم انقلاب، راه و مسیر خود را با قدرت ادامه خوهد داد و به دست صاحب اصلی خود حضرت صاحب الزمان (عج) خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به سابقه و سیر تاریخی فعالیت مخالفان و دشمنان در اوایل انقلاب و کارشکنی‌های آنان و اقدامات معاندانه‌شان افزود: به فضل الهی کادرسازی و نیروسازی انقلاب با وجود همه ترورها و سایر اقدامات معاندان، ادامه یافت و شخصیت ها یکی پس از دیگری به میدان آمدند و فرزندی رشید و برومند و مجاهد از خطه کرمان، یعنی حاج قاسم سلیمانی از شخصیت هایی شد که جبهه مقاومت را در جهان اسلام سامان داد و منشا خدمات مهمی در عرصه بین المللی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.