تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردین 1402 - 5:43
کد خبر : 9739

سخنگوی سپاه: اسرائیل محکوم به شکست است

سخنگوی سپاه: اسرائیل محکوم به شکست است
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اقتدار جبهه مقاومت در حوادث اخیر گفت: اسرائیل محکوم به شکست و نابودی است.

به گزارش نسیم صبا از مهر، سردار رمضان شریف، ظهر جمعه در جمع مردم کرمان در روز قدس اظهارداشت: دولت صهیونیستی جعلی است و طرح آنها که گسترش دولت جعلی اسرائیل از نیل تا فرات بود شکست خورده است.

وی افزود: صهیونیست‌ها برای ایجاد دولت جعلی یهودی، فلسطین را اشغال کردند اما نام گذاری جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز قدس فرصتی را مهیا کرد تا کشورهای اسلامی در مقابل اسرائیل متحد و نسل جدید با اقدامات صهیونیست آشنا شوند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با قاطعیت می‌گوئیم راهبردهایی که صهیونیست داشت به چالش کشیده شده و این یکی از تأثیرات نامگذاری روز قدس توسط امام بود.

وی با اشاره به شکست ارتش رژیم صهیونیستی گفت: دومین راهبرد صهیونیست که شکست خورد این بود، آنها ارتشی را راه اندازی کرده بودند و به قول خودشان پنجمین ارتش جهان بود اما در جنگ ۳۳ روزه اولین بار از کشور کوچکی به نام لبنان شکست خوردند.

وی ادامه داد: امروز رژیم صهیونیستی در مرحله اضمحلال است و همه مقامات سیاسی سابق صهیونیست این اصطلاحات حقیرانه را به کار می‌برند که ما در آستانه شکست هستیم و این را می‌گویند تا اربابان آن‌ها طرح نویی بریزند.

وی با بیان اینکه چشم امید اسرائیل به آمریکا است بیان کرد: آمریکایی‌ها نیز در مقابل ایران شکست خوردند و پی در پی در سوریه خلیج فارس نقشه‌های شوم طراحی کردند، ولی شکست خوردند.

وی با اشاره به تقویت محور مقاومت بیان کرد: دشمن در سوریه نتوانست کاری از پیش ببرد و رهبران عربی برای ملاقات با رهبر سوریه صف کشیدند و آهنگ صلح در منطقه به درایت رهبر انقلاب نواختن گرفته است.

سخنگوی سپاه پاسداران اظهار کرد: اسرائیلی‌ها در طول کمتر از یک سال ۴ دولت عوض کردند و با مشکلات زیادی مواجه شده اند.

وی با اشاره به مهاجرت یهودی‌ها از اسرائیل گفت: این نشانه شکست اسرائیل است و در مقابل جبهه مقاومت هر روز قوی‌تر می‌شود.

شریف اظهار کرد: در حین نماز در مسجد الاقصی، صهیونیستم ها تعدادی از مسلمین را شهید کردند و این نشانه وحشیگری آنهاست.

وی بیان کرد: برای اولین بار است که ورود یهودی‌های تندرو به داخل مسجد را ممنوع شده است و این به سبب ضربه موشک‌هایی است که از لبنان و سوریه و غزه به شهرک‌های اشغالی شلیک شده است.

رئیس ستاد انتفاضه فلسطین تاکید کرد: امروز در فلسطین حرفی از سازش و تسلیم نمی‌زنند و این به برکت انقلاب و رفتار جبهه مقاومت و تدابیر رهبری و علمداری حاج قاسم و شاگردان مکتب او است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.