تاریخ انتشار : دوشنبه 27 فروردین 1403 - 6:55
کد خبر : 16880

رسانه‌های رژیم صهیونیستی: باید اذعان کرد که بازدارندگی آمریکا ضربه مهلکی خورده است

رسانه‌های رژیم صهیونیستی: باید اذعان کرد که بازدارندگی آمریکا ضربه مهلکی خورده است
رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که عملیات وعده صادق ضربه مهلکی را به بازدارندگی آمریکا وارد کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، اشاره به تبعات منفی عملیات تنبیهی «وعده صادق» برای رژیم صهیونیستی در رسانه‌های این رژیم همچنان ادامه دارد.

شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی بیان کرد: باید به موضوعی که شب گذشته به روشنی رخ داد اذعان کرد و آن موضوع این است که بازدارندگی ایالات متحده آمریکا ضربه مهلکی خورد.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که ایران تابوی چند دهه‌ای عدم حمله از خاک ایران به سرزمین‌های اشغالی را شکست.

رئیس پیشین شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد که ایران طی عملیات وعده صادق اقدامی با حجمی بی‌سابقه را به انجام رساند.

«عوفر شیلح» رئیس پیشین کمیسیون روابط خارجی و امنیت کنست رژیم صهیونیستی نیز گفت: جهان تغییر کرده است. دشمن ما یک محور کامل و یکپارچه است و نظریه شکست اسرائیل را در سر دارد.

«لیمور لفنات» از وزیران پیشین رژیم صهیونیستی نیز تاکید کرد: پس از شب گذشته به صورت کامل روشن شد که ما نمی‌توانیم خلاف تصمیم آمریکا عمل کنیم و اگر این کار را بکنیم احمق هستیم.

گفتنی است ایران شب گذشته در واکنش به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری تهران در دمشق حمله‌های ترکیبی موشکی و پهپادی گسترده‌ای را علیه اهدافی معین در سرزمین‌های اشغالی انجام داد. سپاه پاسداران در این عملیات ده‌ها پهپاد و موشک را علیه اهداف مهمی در سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.