تاریخ انتشار : جمعه 17 شهریور 1402 - 9:42
کد خبر : 11970

دادستان کل کشور: قضات فرایند رسیدگی به پرونده‌ها را تسریع کنند

دادستان کل کشور: قضات فرایند رسیدگی به پرونده‌ها را تسریع کنند
دادستان کل کشور با حضور در دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۱۲ تهران با کارکنان قضایی این مجموعه دیدار و بر تسریع در رسیدگی به پرونده ها تاکید کرد.

به گزارش نسیم صبا از مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد موحدی، دادستان کل کشور به همراه علی القاصی‌مهر رئیس کل دادگستری استان تهران به صورت سرزده از دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۱۲ تهران بازدید کرد و در جریان مسائل و مشکلات مراجعان و نحوه رسیدگی به پرونده‌ها از جانب قضات کشیک این دادسرا قرار گرفت.

وی در ابتدای این بازدید با حضور در شعب با بازپرس‌ها، قضات و معاونان دادسرای تهران دیدار و گفتگو کرد و سپس به بررسی پرونده‌های تشکیل شده در شعب پرداخت و بر تسریع در رسیدگی به پرونده‌های قضائی تأکید نمود.

دادستان کل کشور با بررسی پرونده‌های اداره معاضدت قضائی دادسرای عمومی و انقلاب تهران در جریان تصمیمات اتخاذ شده در پرونده‌های قضات کشیک قرار گرفت و ضمن اطلاع از فعالیت‌های انجام‌شده، توصیه‌ها و تذکرات لازم را ارائه کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی در حاشیه این بازدید گفت: گزارش‌هایی که از دادسرا و دادگستری استان تهران دریافت کرده‌ایم، نشان می‌دهد روند انجام کارها خوب است. قضات با توجه به مشغله کاری بسیار و حجم زیاد ورودی پرونده‌ها در عین حال از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کنند تا در اولین فرصت فرایند رسیدگی را انجام دهند.

وی افزود: به عنوان نمونه در بازدیدی که امروز از دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۱۲ صورت گرفت قضات کشیک تا به این لحظه درباره تمام مراجعاتی که داشتند تصمیمات لازم را اتخاذ و پرونده‌ها را تعیین تکلیف کرده بودند.

حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی بیان کرد: در راستای تعیین تکلیف به موقع پرونده‌ها و تسریع در رسیدگی به درخواست‌های مطروحه از مدیریت دادگستری استان تهران، دادسرای تهران و قضات دادسرا و دادگاه تشکر و قدردانی می‌کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.