تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 آذر 1401 - 7:29
کد خبر : 6709

امروز مهمترین سلاح برای مقابله با دشمنان انقلاب، خدمت به مردم است.

امروز مهمترین سلاح برای مقابله با دشمنان انقلاب، خدمت به مردم است.
علی بابایی فرماندار کرمان در شورای اداری شهرستان که با حضور بخشداران، شهرداران و مجموعه مسئولین دستگاه های اجرایی و اداری شهرستان تشکیل شد گفت : امروز مهمترین سلاح برای مقابله با دشمنان انقلاب، خدمت به مردم است.

به گزارش نسیم صبا:فرماندار کرمان ضمن تسلیت ایام فاطمیه با اشاره به آشوب و اغتشاشات اخیر در کشور، این بی نظمی ها را نوعی جنگ ترکیبی بر علیه جمهوری اسلامی برشمرد و ابراز داشت: بحمدالله بواسطه هوشیاری مردم و همراهی نکردن با اغتشاشگران و تلاشهای نیروهای نظامی و انتظامی، استان و شهرستان کرمان سربلند بیرون آمد.
وی خواستار رعایت ملاحظات حفاظت فیزیکی و امنیتی ادارات و اماکن دولتی توسط مسئولین مربوطه شد و افزود: کار، تلاش مضاعف و خدمت رسانی به مردم، توطئه های دشمنان را خنثی می کند، امروز مهمترین سلاح برای مقابله با دشمنان انقلاب، خدمت به مردم است.
رئیس شورای اداری شهرستان کرمان با اشاره به در پیش رو بودن ایام هفته مقاومت و قرار داشتن در آستانه سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید، سردار سلیمانی بیان داشت:
در این راستا در استان، ۱۷کمیته مختلف در زمینه امنیت، ایمنی، اسکان، مواکب و … تشکیل شده است، کمیته ایمنی نیز با محوریت فرمانداری کرمان شکل گرفته که تا کنون با برگزاری ۹ جلسه به نتایج خوبی دست یافته است

وی نصب درهای کشویی گلزار شهدا، نصب شیرهای هیدرانت آتش نشانی در مجموعه پردیسان قائم، ایمن سازی سنگفرش و پله های های ورودی،
افزایش تعداد تیرهای روشنایی برق و راه اندازی سیستم پایش تصویری را از جمله نتایج فعالیت این کمیته برشمرد .
فرماندار کرمان اظهار داشت: مراسم سالگرد در کل استان برگزار می شود اما بیشترین حجم کار مربوط به شهرستان کرمان است لذا کلیه ادارات و دستگاههای اجرایی باید با تمام ظرفیت پای کار باشند .
علی بابایی با تاکید بر این نکته که حتی یک ریال از اعتبارات دولتی صرف مراسم سالگرد نخواهد شد افزود: تاکنون تعداد ۱۶۰ نفر از ارادتمندان سردار سلیمانی از سراسر ایران عزیز اعلام آمادگی نموده اند که تنها با اختصاص یک مکان مناسب جهت برپایی موکبشان، مانند مراسم راهپیمایی اربعین از زوار پذیرایی نمایند.
وی نیازسنجی و پیش بینی مشکلات احتمالی در ایام هفته مقاومت را از مهمترین وظایف مدیران ادارات دانست و سادامه داد: در این شرایط و فضایی که با
همت و اراده و ایثار مردمی شکل گرفته از ادارات و دستگاههای خدمت رسان انتظار می رود آمادگی لازم جهت خدمت به مردم در ایام هفته مقاومت را داشته باشند، درهمین راستا از خدمات خلاقانه ادارات و اصناف در این ایام استقبال می نمائیم.
فرماندارکرمان در بخش دیگری از سخنان خود به بحث اشتغال شهرستان پرداخت و افزود: بخشی از مشکلات حوزه اشتغال در شهرستان ما ریشه ی فرهنگی دارد، در همین شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی نیز فرصت های کار زیادی وجود دارد اما افراد معمولاً به دنبال مشاغل خاص هستند، با فرهنگسازی وتشویق می توان افراد را به سمت کارهای تولیدی سوق داد.
دکتر بابایی تصریح کرد: با وجود طرح هایی چون صتایع تبدیلی و گردشگری در شهداد، لاستیک های فوق سنگین، کنتور سازی باغین، تولید الکترودهای گرافیتی در کاظم آباد و چترود، و صنایع فولاد و غیره، چشم انداز آینده اشتغال شهرستان روشن است.
فرماندار کرمان با اشاره به سامانه رصد اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با انتقاد از برخی مسئولین ادارات کل و دستگاه های اجرایی مبنی بر عدم اجرای تعهدات اشتغال، خواستار اجرای تعهدات ایجاد اشتغال ادارات مربوطه شد تا شهرستان کرمان مانند گذشته به جایگاه واقعی خود در این خصوص در استان برسد
.
رئیس شورای اداری شهرستان کرمان در ادامه با اشاره به شرایط آب و هوایی و احتمال وقوع سیلاب، آب گرفتگی معابر و … پرداخت و خواستار نهایت
آمادگی مسئولین در مقابله با بحران شد.
وی با توجه به برودت هوا از شهروندان عزیز نیز خواست با صرفه جویی در مصرف گاز، به تامین سوخت خانگی و تجاری کمک کنند تا مجبور به قطع گاز بخش صنعت و تحمیل خسارت در این زمینه نباشیم.
مسکن جوانان و طرح جهش ملی مسکن از دیگر بخش های سخنان فرماندار کرمان بود که در این زمینه ابراز داشت: تعهد چهار ساله شهرستان کرمان در بخش مسکن ۴۶۰۰ واحد مسکونی است که اقدامات خوبی در بخش های حوزه شهرستان کرمان صورت گرفته، در شهر کرمان نیز بزودی پس از اتمام مطالعات تخصصی، زمین مورد نیاز اختصاص یافته و کار آغاز خواهد شد .
وی اضافه کرد: افزایش وسعت شهر کرمان با مساحت سیزده هزار کیلومتر مربع به لحاظ ارائه خدمات به هیچ منطقی و قابل توجیه نیست، لذا تاکید ما بر استفاده از زمین های داخل محدوده شهر به ویژه بافت فرسوده می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.