تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1402 - 6:17
کد خبر : 15512

توزیع جهیزیه بین سربازان متاهل ارتش در کرمان

توزیع جهیزیه بین سربازان متاهل ارتش در کرمان
فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق نزاجا گفت: ۲۲ سری از اقلام ضروری جهیزیه به ۲۲ زوج از کارکنان وظیفه در ارتش جمهوری اسلامی اهدا شد.

به گزارش نسیم صبا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، سرتیپ امیر غلامعلیان روز یکشنبه افزود: اهدای اقلام جهیزیه در راستای ترویج فرهنگ ازدواج نسل جوان کارکنان وظیفه ارتش جمهوری اسلامی ایران و در قالب طرح “لبیک یا خامنه‌ای ۲۲” در نیروی زمینی ارتش مصوب شده است.

توزیع جهیزیه بین سربازان متاهل ارتش در کرمان

وی افزود: ارتش در راستای طرح تصویب شده به کارکنان وظیفه ای که سنت حسنه ازدواج را در طول خدمت انجام می دهند، کمک هایی را از طریق فرماندهی نزاجا ارائه می کند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق نزاجا با بیان اینکه تاکنون ۲ مرحله ازدواج سربازی در سطح قرارگاه داشته ایم، تصریح کرد: امروز فاز اول کمک جهیزیه، شامل ۲۲ سری تلویزیون و فرش به ارزش ریالی بیش از سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز بین مزدوجین وظیفه در مرحله دوم، توزیع شد و مابقی اقلام ضروری نیز به زودی توزیع خواهد شد.

امیر غلامعلیان ادامه داد: در راستای طرح حمایت از ازدواج کارکنان وظیفه ارتش، سنت حسنه (ازدواج آسان، زندگی آسان) در راستای تکریم خانواده های کارکنان وظیفه در تمام منطقه جنوب شرق ارتش اجرا خواهد شد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.