تاریخ انتشار : یکشنبه 23 بهمن 1401 - 6:27
کد خبر : 8334

بازتاب خروش میلیونی ایرانیان در سطح جهان/۲۲ بهمن تجلی بخش اتحاد و انسجام ملی شد

بازتاب خروش میلیونی ایرانیان در سطح جهان/۲۲ بهمن تجلی بخش اتحاد و انسجام ملی شد
حضور میلیونی اقشار مختلف مردم در راهپیمایی گرامیداشت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان داشت و آنها راهپیمایی۲۲ بهمن را تجلی بخش اتحاد و همبستگی، یکپارچگی ملی و وفاداری به آرمان های انقلاب اسلامی توصیف کردند.

به گزارش ایرنا، پایگاه خبری «العهد» لبنان با اشاره به حضور گسترده و میلیونی مردم ایران در راهپمیایی ۲۲ بهمن در تهران نوشت: راهپیمایی‌های گسترده به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در تهران و همه استان‌های ایران برگزار شد.

این راهپیمایی در بیش از یک هزار و ۴۰۰ شهر ایران و ۳۸ هزار روستا در نقاط مختلف ایران برگزار شد و در تهران مردم از ۱۲ مسیر به سوی میدان آزادی راهپیمایی کردند.

بازتاب خروش میلیونی ایرانیان در سطح جهان/۲۲ بهمن تجلی بخش اتحاد و انسجام ملی شد

العهد ادامه داد: در این راهپیمایی مسئولان و مقامات جمهوری اسلامی ایران از جمله آیت الله «ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری ایران دوشادوش مردم حرکت کردند و آیت ابراهیم رئیسی سخنران این مراسم بود که با قرائت قطعنامه پایان یافت.

پایگاه خبری «انصارالله یمن» نیز با اشاره به اینکه مردم ایران در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور چشمگیری داشتند، افزود: مردم ایران به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در تهران و همه استان‌های کشور به خیابان‌ها آمدند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.