تاریخ انتشار : شنبه 3 تیر 1402 - 4:26
کد خبر : 10520

بازدید کارکنان شرکت گاز استان کرمان از سایت مدیریت پسماند| جمع آوری روزانه ۴۰۰ تن زباله در سطح شهر

بازدید کارکنان شرکت گاز استان کرمان از سایت مدیریت پسماند| جمع آوری روزانه ۴۰۰ تن زباله در سطح شهر
به جهت گسترش فرهنگ بهینه سازی، مدیریت پسماند و و ارتقای فرهنگ محیط زیستی کارکنان شرکت گاز استان کرمان از سایت مدیریت پسماند شهر کرمان بازدید بعمل آوردند.

به گزارش نسیم صبا:، واحد HSE این شرکت برنامه بازدید از سایت مدیریت پسماند شهر کرمان را برای کارکنان برگزار کرد.
در این بازدید کارکنان شرکت گاز استان کرمان با همراهی محمدپور الله وردی؛ معاون پردازش و دفع سازمان مدیریت پسماند کرمان با روش های جمع آوری زباله و چگونگی مراحل تفکیک آن آشنا شدند.
این برنامه با هدف گسترش فرهنگ بهینه سازی، مدیریت پسماند و و ارتقای فرهنگ محیط زیستی در بین کارکنان شرکت گاز استان کرمان برگزار گردید.
معاون پردازش و دفع سازمان مدیریت پسماند کرمان در این بازدید با اشاره به اینکه روزانه حدود ۴۰۰ تن زباله در شهر کرمان و حومه آن جمع آوری می شود، گفت: یکی از مهمترین مراحل تفکیک زباله ها، تفکیک زباله های تر از خشک در مبدا می باشد که متاسفانه این نکته زیاد جدی گرفته نمی شود و همین مساله موجب تولید مقدار زیادی زباله های دفعی می گردد.
وی بیان کرد: تفکیک زباله از مبدا، فرآیند بازیافت را بسیار راحت نموده و برای این کار کافیست از بدو تولید زباله، آنها را با توجه به خشک یا تر بودنشان تفکیک و سپس زباله‌های خشک قابل بازیافتی چون کاغذ، مقوا، شیشه، پلاستیک و… را برای بازیافت جدا نمایید.
به گفته الله وردی شهروندان کرمانی می‌توانند جهت تحویل زباله های تفکیکی خود اپلیکیشن شمیز را با دانلود از میزخدمت سایت شهرداری کرمان به آدرس kerman.ir یا کافه‌بازار نصب کنند و با عضویت و تکمیل پروفایل، وارد بخش شَمیز شوند و زباله های تفکیک شده را تحویل نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.