تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 شهریور 1401 - 8:01
کد خبر : 3916

اتباع خارجی به «شلمچه» نروند/ افزایش ۴۰۰ درصدی خروج از مرز خسروی

اتباع خارجی به «شلمچه» نروند/ افزایش ۴۰۰ درصدی خروج از مرز خسروی
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: تا به این لحظه مشکل اتباع افغانستانی و پاکستانی برطرف نشده و توصیه می‌شود این افراد به هیچ عنوان به مرز شلمچه مراجعه نکنند.

به گزارش نسیم صبا از مهر، سید مجید میراحمدی رئیس ستاد اربعین حسینی آخرین وضعیت تردد زائران از مرزهای کشور را تشریح کرد و گفت: ۸۵۰ هزار نفر تا به امروز از مرزهای کشور خارج شده‌اند.

وی گفت: پیش بینی می‌شود تا ساعت ۲۴ امشب نسبت به روز گذشته شاهد افزایش صددرصدی خروج زائران از مرزهای کشور به سمت عراق باشیم.

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی از افزایش ۴۰۰ درصدی خروج زائران از مرز خسروی نسبت به روز گذشته خبر داد و گفت: وضعیت عبور زائران از مرزهای باشماق و تمرچین خوب است البته این دو مرز از روز گذشته به صورت رسمی کار خود را آغاز کردند.

به گفته میراحمدی اهل سنت موکب‌های خوبی را در مرزها بنا کردند و وحدت خوبی بین مسلمانان و شیعیان بین شیعیان و اهل سنت وجود دارد.

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی خاطرنشان کرد: خروج از مرزهای باشماق و تمرچین و ساعت ۶ صبح تا ۶ بعد از ظهر انجام شدنی است و قبل و بعد از این ساعت به هیچ فردی اجازه خروج داده نمی‌شود.

میر احمدی با اشاره به آخرین وضعیت خروج از کشور اتباع پاکستانی و افغانستانی بیان کرد: تا به این لحظه مشکل اتباع افغانستانی و پاکستانی برطرف نشده و توصیه می‌شود این افراد به هیچ عنوان به مرز شلمچه مراجعه نکنند و تا اعلام نتیجه برطرف شدن مشکل منتظر بمانند.

وی در پایان گفت: تا ساعت ۲۴ امشب کامیون‌هایی که قرار است وسایل و لوازم مواکب را از ایران به عراق ببرند اجازه دارند از مرز خسروی عبور کند و برای فردا مرز جدیدی به آنها اعلام می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.