تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 اسفند 1402 - 7:22
کد خبر : 15998

مجلس قوی با انتخاب اصلح محقق می‌شود/حماسه آفرینی مردم در ۱۱ اسفند

مجلس قوی با انتخاب اصلح محقق می‌شود/حماسه آفرینی مردم در ۱۱ اسفند
وزیر کشور با تأکید بر اینکه مجلس قوی با انتخاب اصلح و مشارکت قوی محقق می‌شود گفت: مردم ایران در ۱۱ اسفند آماده حماسه‌آفرینی جدیدی هستند.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، احمد وحیدی امروز سه‌شنبه در همایش اقشار و نخبگان لرستان در سخنانی با بیان اینکه خیلی خوشحالم که امروز توفیق پیدا شد در محضر مردم شریف و بزرگ لرستان باشم، اظهار داشت: قوم لر از نظر رشادت و دلاوری در تاریخ ایران مثال‌زدنی هستند، کسانی که در همه صحنه‌های مهم انقلاب با مردانگی، رشادت، ایثار، صداقت، صفا، صمیمیت و همه وجودشان از کشور، انقلاب و اسلام عزیز دفاع کرده‌اند.

وی عنوان کرد: این مردم شریف در دوران دفاع مقدس بسیار تابناک و درخشان خودشان را نشان دادند، وجود شش هزار و ۵۵۶ شهید و بالغ بر ۱۸ هزار و ۵۰۰ جانباز نشانه عمق از این وفاداری مردم عزیز برای دفاع از کیان کشور و نظام و انقلاب است.

مردم ایران در ۱۱ اسفند آماده حماسه‌آفرینی جدیدی هستند

وزیر کشور در ادامه با بیان اینکه این مردم صحنه‌های بسیار زیادی را آفریدند، آن زمانی که در یک عملیات ظرف دو روز این منطقه ۳۰۰ شهید داد، اما اجازه نداد خاک این کشور دست بیگانگان و مزدوران بعثی بیافتد و اجازه نداد جریان تکاثر بین‌المللی و جبهه استکبار بتواند حاکم شود و جبهه کوثر را شکست بدهد.

وحیدی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه در این ایامی که ایام سرور و شادی ملت ما است و اعیاد شعبان را در پیشرو داریم، مردم ما آماده یک حماسه‌آفرینی جدیدی می‌شوند، حماسه‌ای در ۱۱ اسفند، برای نشان‌دادن عمق وفاداری مردم به آموزه‌های بلند انقلاب، عمق همبستگی مردم باعزت و سرافرازی کشور، عمق میثاق و پیوند با شهدا، عمق پیروی از ولایت و خط ولایت بودن.

وی تأکید کرد: ملت ما بارهاوبارها در همه صحنه‌ها باقدرت و افتخار نشان داده که یک ملت مثال‌زدنی و بی‌نظیر است، ملتی است که با تمام ایمان و قدرت برای دفاع از همه ارزش‌ها ایستاده است.

وزیر کشور، بیان داشت: مردم ما در این چهل و چند سال بعد از پیروزی انقلاب، در بیش از ۴۰ هماورد ملی پای انتخابات آمده‌اند، معدل در این انتخابات بیش از ۶۰ درصد حضور بوده است، این نشان‌دهنده عمق وفاداری، بصیرت، موقعیت‌شناسی است، در هنگامه‌ای که جهان استکباری و رژیم صهیونیستی چنگال‌های بی‌رحم خود را در بدن خونین پیکر مردم فلسطین فروبرده، در هنگامی که جنایت‌کاران بشری حاکم بر دنیا مردم را به بردگی می‌خواهند، ندائی که در مقابل همه اینها بیدارتر، رساتر و گویاتر از همه با ملت‌ها حرف زده، ندای ملت بزرگ ایران است، امروز می‌بینید با یادگیری از پیام انقلاب و صادرشدن پیام انقلاب، آن چنان تغییری را در پیکره‌بندی جهان و معادلات جهانی در حال مشاهده هستیم که کمتر کسی تصور آن را می‌کرد، چه کسی تصور می‌کرد که ملت مظلوم فلسطین این چنین مقاومت جانانه‌ای از خود نشان دهند که استکبار و رژیم صهیونیستی را به ذلت بکشاند و در مقابل اراده ملت فلسطین درمانده شده‌اند.

وحیدی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ملت فلسطین امروز همان راهی که ملت ایران رفت را به خوبی و در صحنه نمایش می‌دهد، گفت: این انقلاب به برکت حضور مردم توانسته چنین قدرت آفرینی کند، پایه‌های اساسی قدرت این کشور و نظام در کنار اسلام عزیز مردم هستند، مردمی که متمسک به اهل بیت و اسلام عزیز هستند.

عدم شرکت در انتخابات جز به نفع دشمنان کشور، به نفع کسی دیگری تمام نمی‌شود

وی با تاکید بر اینکه امروز فصل دیگر و نوینی برای نشان دادن این قدرت در صحنه انتخابات است، عنوان کرد: انتخابات صحنه‌ای برای قدرت نمایی ملت بزرگ ما است، برای نشان دادن عزت و عظمت این کشور، برای اینکه بیمه شود این کشور در مقابل توطئه‌های دشمن.

وزیر کشور، تاکید کرد: در همه دوره‌ها و زمان‌ها مردم ما امتحان‌های مختلفی را با عزت پشت سر گذاشته‌اند و در همه آنها پیروز و سربلند بوده‌اند، الان هم نوبت دیگری است، همه دنیا و توجهات امروز به این انتخابات متوجه است، تک تک حرکات ملت ایران تحت نظر دوست و دشمن است، دشمنان به دنبال این هستند که به خیال باطل خود بتوانند نقطه ضعف پیدا کنند، دوستان و وفاداران به ارزش‌های انقلاب متوجه ملت ایران هستند و ملت ما با شکوه در انتخابات شرکت می‌کند و دشمن افسرده و ناراحت و غیض کرده و دوست خوشحال و مسرور خواهد شد.

وحیدی، تاکید کرد: امروز مردم سالاری ما معیار است، ملت ما امروز ملت معیار است و ملت ایران پر افتخار هنرمندانه، عزتمندانه، شجاعانه و فداکارانه رو به جلو حرکت می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه رهبر عزیز ما فرمودند که ما خودمان و دشمن را از دو موضع باید بشناسیم، الان وقت این است که بدانیم اگر می‌خواهیم دشمن را یک گام به عقب برانیم، باید حضور قوی در انتخابات داشته باشیم، اگر می‌خواهیم توانمندی‌های خودمان را شکوفاتر کنیم باید یک گام قوی‌تر در انتخابات داشته باشیم.

وزیر کشور در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه کسانی هستند، انسان‌های غافل یا نادان و خود فروخته که تلاش دارند دیگران را از شرکت در انتخابات باز دارند، این یا غافل و نادان است یا خود فروخته، افزود: عدم شرکت در انتخابات جز به نفع دشمنان کشور، به نفع کسی دیگری تمام نمی‌شود.

مجلس قوی با انتخاب اصلح و مشارکت قوی محقق می‌شود

وحیدی با بیان اینکه شرکت در انتخابات فرصت آفرینی، قدرت آفرینی و راندن دشمن به عقب است، بیان داشت: رسانه‌های خارجی به دنبال این هستند که مردم در انتخابات شرکت نکنند، اما ملت بصیر ما متوجه است که باید مشارکت خود را هر چه بیشتر و قوی‌تر کند.

وی با بیان اینکه کشور ما رو به جلو است، امروز حرکت‌های بسیار خوبی در کشور وجود دارد، ضعف داریم، قبول است اما در عین حال پیشرفت‌ها بسیار است، افزود: کشور یک لحظه عقب نمانده، کشور ما امروز به سرعت در حال رشد است و در بسیاری از شاخص‌های توسعه‌ای جز سرآمدان منطقه و دنیا است.

وزیر کشور، بیان داشت: عده‌ای تلاش می‌کنند که سیاه نمایی کنند و بگویند احیاناً مردم و جوانان را ناامید کنند، اما کشور ما با قدرت با وجود همه توطئه‌های دشمنان رو به جلو است، این مسیر با در میدان بودن همه مردم ادامه پیدا خواهد کرد، دولت با تمام وجود در خدمت ملت است و خود را خدمتگزار مردم می‌داند، شأن دولت خدمتگزاری است.

وحیدی در ادامه با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در تعیین خط مشی‌ها، سیاست‌ها و قانون گذاری ها برای حل مسئله بسیار مهم است، افزود: مجلس قوی با مشارکت قوی‌تر و انتخاب اصلح تحقق پیدا می‌کند.

وی تاکید کرد: هیچ حقی برای مداخله از سوی مجریان و دست اندرکاران در این حق انتخاب وجود ندارد، مردم عزیز ما خودشان تشخیص خواهند داد.

وزیر کشور، بیان داشت: نزدیک به ۱۵ هزار نفر داوطلب تأیید شده از همه سلایق و گروه‌ها داریم که با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت، مجلس قوی می‌تواند برای استقلال کشور و مقابل فشارها بایستد، موجب پیشرفت کشور شود و قانون گذاری را تسهیل کند.

وحیدی، ادامه داد: مجلس خبرگان نیز نماد جمهوریت و اسلامیت است، بسیار جایگاه رفیعی دارد، باید با حضور در انتخابات بهترین‌ها را انتخاب کرد، امروز بین ملت و دولت فرقی نیست، یکی هستند، همه از دل ملت برخاسته اند، هیچ کسی امتیازی جز انتخاب شدن توسط ملت ندارد.

وی با بیان اینکه دولت خودش را موظف می‌داند که همه بسترهای لازم را برای برگزاری انتخابات آماده کند تا انتخابات در اوج سلامت، امنیت، رقابت واقعی و مشارکت حداکثری برگزار شود، گفت: این را رهبری مطالبه کردند و ما هم با تمام وجود آن را عملیاتی می‌کنیم، چه دستگاه نظارت و چه دستگاه اجرا.‌

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.