تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 مهر 1401 - 9:36
کد خبر : 4836

استاندار کرمان: سازماندهی دشمنان برای ادامه اغتشاش‌ها به ثمر نرسید

استاندار کرمان: سازماندهی دشمنان برای ادامه اغتشاش‌ها به ثمر نرسید
استاندار کرمان گفت: کار سازماندهی شده دشمنان که علیه رشد و توسعه در این کشور به بهانه های مختلف برای اغتشاشات شروع شده بود به ثمر نرسید.

به گزارش نسیم صبا ازایرنا، محمدمهدی فداکار روز چهارشنبه در آیین پایانی دومین جشنواره چراغ روشن رابطه ویژه روابط عمومی های استان کرمان در محل شهر سرچشمه رفسنجان افزود: باوجود آنکه فضای تحریم در کشور حاکم است، عضویت در پیمان اقتصادی شانگهای اتفاق بزرگی برای کشور است و صادرات ما که در این مدت چند برابر شده باعث شده که دشمن علیه این کشور به میدان بیاید تا بتواند ضربه ای به کشور بزند.

استاندار کرمان تصریح کرد: از خواص جامعه انتظار می رود تحمل کنند و فوری موضع گیری نکنند؛ این نکته مهم است که کار دشمن سازماندهی شده و با برنامه مشخص بود.

فداکار خاطرنشان کرد: در این شرایط وظیفه ملی، دینی و انسانی داریم؛ همانطور همگان دیدند حتی عده ای از شهروندان معترض که سوء استفاده دشمن را متوجه شدند، کنار کشیدند که این نکته مهمی است.

وی افزود: روشن کردن این موضوع و سوءاستفاده دشمن مهم است که رسانه ها باید بر روی این موضوع کار کنند.

استاندار کرمان تصریح کرد: اروپایی ها از طریق شبکه های رسانه ای فضاسازی می کنند تا ایران را به زعم خودشان با شیوه هایی مانند رفتارهای داعشی دچار فروپاشی کنند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی ها برای برجسته سازی کارهای بزرگ دستگاه ها سختی زیادی پیش رو دارند گفت:رسانه ها و روابط عمومی ها در تحلیل ها مراقبت کنند تا رسالت خود را بخوبی انجام دهند و پاسدار خون شهدا باشند.

دبیر جشنواره چراغ روشن رابطه نیز گفت: امسال این جشنواره در سه بخش یادداشت نویسی، روایت نویسی و جُستارنویسی برگزار و از ۹ نویسنده تجلیل شد.

استاندار کرمان: سازماندهی دشمنان برای اغتشاش به ثمر نرسید

به گزارش ایرنا دومین جشنواره چراغ روشن ویژه مدیران و روابط عمومی های استان کرمان در محل سالن آزادی شهر سرچشمه رفسنجان برگزار و با اهدای لوح سپاس و هدیه نقدی از روابط عمومی های برگزیده شامل دادگستری کرمان، دانشگاه علوم پزشکی کرمان، فرمانداری رودبارجنوب، شرکت سنگ آهن گهرزمین، شواری اسلامی شهر کرمان، باشگاه فرهنگی ورزشی مس کرمان، مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و فرماندرای شهرستان بم تجلیل شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.