تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آبان 1402 - 6:48
کد خبر : 13254

مقاومت برای نظم نوین جهانی حرف جدید دارد

مقاومت برای نظم نوین جهانی حرف جدید دارد
مسئول قرارگاه جهاد تبیین کشور با بیان اینکه نظم جدید جهانی در حال تحقق است گفت: نوجوانان و دانش آموزان وارثان تفکر مقاومت هستند و تفکر مقاومت در همه ابعاد حرف جدید دارد.

به گزارش نسیم صبا ازایرنا، عظیم ابراهیم پور روز یکشنبه در دومین همایش نظم نوین جهاانی(نوجهان) در محل گلزار شهدای کرمان با حضور مهمانانی از کشورهای دیگر تاکید کرد: تفکر مقاومت امروز فقط در ایران و لبنان و سوریه و عراق نیست بلکه این تکفر در مقابل نظام سلطه، جهانی شده است.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی سال گذشته سه شاخص را برای نظم نوین جهانی بیان کردند که شاخص اول انزوای آمریکاست؛ ابربدهکار اقتصادی آمریکا محسوب می شود، ایران با عضویت در پیمان های بریکس و شانگهای و با همکاری چین و روسیه تلاش کرد تا دلار از معادلات جهانی خارج شود و دلار از سال آینده از معاملات جهانی حذف می شود.

مسئول قرارگاه جهاد تبیین کشور اظهار داشت: نظام تک‌قطبی آمریکا محقق نشده است و الان به دنبال این است که قطب های جهان را از دور خارج کند، اما نشانه ها حاکیست که آمریکااز درون درحال نابودی خواهد بود.

وی ادامه داد: براساس معادلات جدید قدرت از آمریکا و اروپا به آسیا منتقل می شود؛ اروپا نیز به سرنوشت آمریکا دچار و از درون متلاشی خواهد شد.

ابراهیم پور ادامه داد: تفکر مقاومت از نظر مقام معظم رهبری موضوع سوم نظم نوین جهانی است، انقلاب اسلامی به دستان مبارک حاج قاسم سلیمانی برای نخستین مرتبه پرچم مقاومت را در دنیا بالا برد و حاج قاسم را به خاطر اینکه ملت های دنیا دور پرچم مقاومت این سردار جمع شده بودند، به شهادت رساندند، اما همانطور که رهبری انقلاب فرمودند شهید حاج قاسم سلیمانی از سردار قاسم سلیمانی برای آمریکا خطرناک تر است.

وی با اشاره به زنده بودن و کرامات شهدا در دنیا خاطر نشان کرد: الان قدرت شهید حاج قاسم سلیمانی چند برابر بیشتر از زنده بودن وی شده است.

ابراهیم پور افزود: اگر انقلاب اسلامی به اینجا رسیده اغلب دست انسان های پاک بوده و اگر بخواهیم همراه انقلاب باشیم باید پاک باشیم، قطب نمای خود رابا رهبری معظم انقلاب تنظیم کنیم و همه دست به دامن کشتی نجات امام حسین(ع) شویم.

مسئول قرارگاه جهاد تبیین کشور خطاب به نوجوانان و دانش آموزان گفت: اگر بخواهید جزو بچه های حاج قاسم و مقاومت بشوید، راهمان را باید درست بشناسیم و متوسل به حضرت ابوالفضل(ع)، حضرت قاسم(ع) و حاج قاسم سلیمانی شویم.

به گزارش ایرنا دومین همایش نظم جدید جهانی(نوجهان) با حضور، جمعی از مسئولان استان و دانش آموزان کرمانی به همراه برخی شرکت کنندگان از فلسطین، عربستان، نیجریه، اندونزی و تاجیکستان در جوار مزار مطهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.