تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مهر 1402 - 6:59
کد خبر : 12618

معاون وزیر راه و شهر سازی: ۵۱ هزار هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن مصوب شد

معاون وزیر راه و شهر سازی: ۵۱ هزار هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن مصوب شد
-معاون وزیر راه و شهر سازی با اشاره به اینکه طرح نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم با سرعت در حال پیش رفتن است، گفت: ۵۱ هزار هکتار زمین برای این طرح مصوب شده است.

به گزارش نسیم صبا از مهر، ارسلان مالکی، عصر چهارشنبه در مراسم جشن اهدای زمین رایگان به خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا اظهار کرد: قانون جوانی جمعیت یک تکلیف است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه طرح نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم با سرعت در حال پیش رفتن است، افزود: اکنون با شهرک‌هایی که مصوب شده است ۵۱ هزار هکتار زمین برای طرح مصووب شده است.

معاون وزیر راه و شهر سازی با اشاره به اینکه طی هفته گذشته به ۲۰ هزار خانواده زمین اهدا شد، گفت: از این تعداد ۲۱۲ قطعه زمین مربوط به استان گلستان است که کار واگذاری آن انجام شد.

مالکی با اشاره به اینکه تا کنون بالغ بر ۱۵۰ هزار خانوار در طرح اهدای زمین رایگان به خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا در سامانه ثبت نام کردند، اظهار کرد: این طرح شامل افرادی می‌شود که فرزند سوم آنها از آبان ۱۴۰۰ به بعد به دنیا آمده است و باید بررسی شود از این تعداد ثبت نام شدگان چند نفر مشمول این طرح می‌شو

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.