تاریخ انتشار : دوشنبه 3 مهر 1402 - 6:41
کد خبر : 12400

قانون به عنوان یک میثاق ملی واجتماعی باید ملاک عمل عمومی قرارگیرد

قانون به عنوان یک میثاق ملی واجتماعی باید ملاک عمل عمومی قرارگیرد
رئیس جمهور در جلسه بررسی آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد: قانون به عنوان یک میثاق ملی و اجتماعی باید ملاک عمل عمومی قرار گیرد.

به گزارش مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جلسه‌ای که عصر شنبه با هدف بررسی آسیب‌های اجتماعی و ارائه آخرین گزارش دستگاه‌های مسئول از اقدامات صورت گرفته برگزار شد، با اشاره به تکالیف دستگاه‌های مسئول برای کاهش آسیب‌های اجتماعی بر نقش دستگاه‌های فرهنگی جهت فرهنگ‌سازی و ارائه الگوهای سازنده و به‌کارگیری همه ظرفیت‌های مردمی جهت اصلاح برخی ناهنجاری‌ها تأکید کرد.

رئیس جمهور با اشاره به پروژه برنامه‌ریزی شده دشمن برای تخریب ارزش‌های فرهنگی، نقش رسانه به‌ویژه صدا و سیما در فرهنگ‌سازی و مقابله با آثار سو ناهنجاری‌های اجتماعی را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند بخشی از ناهنجاری‌ها برنامه‌ریزی شده هستند و ضروری است دستگاه‌های مسئول نیز در مقابله با ناهنجاری‌ها با برنامه وارد شوند.

رئیسی با بیان اینکه مطالبه عمومی جامعه از مسئولان سالم‌سازی فضای فرهنگی و مقابله جدی با اقدامات سازمان‌یافته جهت حیازدایی از جامعه اسلامی است، تأکید کرد: قانون به عنوان یک میثاق ملی و اجتماعی باید ملاک عمل عمومی قرار گیرد.

رئیس جمهور با اشاره به انتظار خانواده‌ها از مسئولان برای سالم‌سازی محیط‌های فرهنگی و آموزشی، بر نقش ویژه مدیران آموزش و پرورش و وزارت علوم برای فراهم کردن زمینه آسایش و رفع دغدغه والدین تأکید کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.