تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1402 - 4:42
کد خبر : 10474

مشکلات کارگران و کارخانه‌ها را با کمک رسانه‌ها می‌توان حل کرد

مشکلات کارگران و کارخانه‌ها را با کمک رسانه‌ها می‌توان حل کرد
مسئول بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت:به این نتیجه رسیدیم که دیده‌بانیِ رسانه ای از بخش تولید کشور داشته باشیم تا بتوانیم‌ مشکلات اقتصاد، کارگران و کارخانه‌ ها را با کمک رسانه‌ها حل کنیم.

به گزارش نسیم صبااز مهر، مسئول بسیج کارگران و کارخانجات کشور در همایش اصحاب رسانه‌های داخلی و خارجی که در قالب کاروان روایتگران پیشرفت به استان کرمان سفر کرده‌اند، طی سخنانی گفت: این نهاد در عرصه تخصصی، طرح‌هایی از جمله در بخش ملی و اقتصاد مقاومتی داشته است و به دنبال این هستیم که اجرای تمام برنامه‌ها را با توجه به نیازمندی‌های موجود برنامه‌ریزی می‌کنیم.

حمیدرضا الله بداشتی با بیان اینکه در ادامه راهمان آنچه که بایستی دنبال می‌شد ایجاد گفتمان رسانه‌ای و مطالبه رسانه است، افزود: بنابراین به این نتیجه رسیدیم که دیده‌بانیِ رسانه، از بخش تولید کشور داشته باشیم تا بتوانیم مشکلات اقتصاد، کارگران و کارخانه‌جات را با کمک رسانه‌ها و کار رسانه ای اثربخش، حل کنیم.

او در پایان با تاکید بر این‌که باید روحیه امیدآفرینی را در جوانان و مردم تقویت کنیم تا آن‌ها شاهد موفقیت‌ها باشند، اظهار داشت: در این راستا ابتدا باید الگوهای اثر بخش و قابل تکثیر در بخش تولید را نمایش دهیم وسپس با ورود رسانه‌ها و کار رسانه ای اثربخش، بخشی از مشکلات موجود حل شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.