تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مرداد 1402 - 16:29
کد خبر : 11402

آمادگی کامل پلیس برای هم افزایی و تعامل با صدا و سیما

آمادگی کامل پلیس برای هم افزایی و تعامل با صدا و سیما
فرمانده کل انتظامی کشور از تعامل و آمادگی کامل پلیس و صدا و سیما برای به تصویر کشاندن پلیس حرفه ای و اجتماعی و آگاه سازی مردم از خدمات مجاهدانه پلیس در سطح جامعه خبر داد.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، امروز جلسه‌ای پیرامون «هم افزایی و تعامل صدا و سیما و پلیس» با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور و جمعی از مسئولان مربوطه در حوزه انتظامی با فعالان عرصه رسانه و جمعی از مسئولان صدا و سیما برگزار و در این جلسه بر همکاری بیش از پیش پلیس و صدا سیما، بهره بردن از ظرفیت‌های موجود هر ۲ سازمان برای به تصویر کشیدن اقدامات پلیس در سطح جامعه و همچنین ارتقا احساس امنیت، دانش و آگاهی مردم نسبت به خدمات رسانی سبزپوشان خدوم، اهتمام به قدرت رسانه‌ای در انعکاس به موقع اخبار، اهمیت رویکرد و نگاه صدا و سیما به اقدامات پلیس برای انعکاس مطلوب آن و … بحث و گفت و گو شد.

آگاه سازی جامعه از اقدامات مجاهدانه پلیس

سردار احمدرضا رادان در این جلسه و دیدار صمیمی به اهمیت تعامل پلیس و صدا و سیما اشاره کرد و گفت: مأموریت‌های محوله و ذاتی فراجا از مرز تا مرکز بسیار گسترده است و همکاران انتظامی در سراسر کشور به واسطه خدمات‌رسانی شبانه روزی و به عنوان مجاهدان فی سبیل الله در میدان حضور دارند از این رو ضرورت دارد در راستای آگاه سازی مردم، مجاهدت‌ها و اقدامات فداکارانه پلیس در سطح جامعه را به خوبی انعکاس دهیم و به تصویر بکشانیم.

وی در ادامه ضمن قدردانی از همکاری و همراهی سازمان صدا و سیما با پلیس عنوان کرد: خدا قوت و خسته نباشید خدمت شما برادران گرانقدرم عرض می‌کنم؛ انصافاً مطالبی که در این جلسه عنوان شد مثمرثمر بود اما آنچه که برای ما اهمیت دارد این است که پلیس یک نهاد اجتماعی است که در بطن و متن زندگی مردم قرار دارد بنابراین نیازمند یک مدیریت دوسویه، تعامل مستمر و منسجم هستیم.

مدیریت رسانه‌ای پلیس

این مقام ارشد انتظامی به قدرت رسانه اشاره و تصریح کرد: با مدیریت صحیح و تعامل دوسویه و همچنین آینده پژوهی می‌توان کارهای ماندگار را از رأفت، خدمت رسانی و اقتدار پلیس به تصویر کشاند و ضرورت دارد این مهم مورد اهتمام ویژه قرار بگیرد.

سردار رادان گفت: با توجه به افق پیش رو و اهداف مدنظر، صدا و سیما و پلیس نیازمند تعیین و معرفی یک تیم حرفه‌ای و نماینده از سوی هر ۲ سازمان برای آینده‌پژوهی، ساخت فیلم، مستند و … هستند از سویی تمرکز مدیریت رسانه‌ای پلیس بر عهده معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا است که با تمامی امکانات، ظرفیت و ایده‌های نو برای به تصویر کشیدن پلیس حرفه‌ای، مقتدر و اجتماعی و همچنین مظلومیت شهدای معزز فراجا آمادگی کامل برای همکاری با صدا و سیما را دارد و ۱۰۰ درصد پای کار است.

ساخت مستند از شهیدان فراجا

جمعی از مسئولان انتظامی نیز در این جلسه و دیدار صمیمی اعلام کردند که پلیس در راستای ساخت فیلم، کلیپ، مستند، تیزر (با عنوان تلنگر و توجه به خانواده‌ها و …) برای نشان دادن اقدامات و خدمات رسانی پلیس آمادگی دارد که امکانات لازم و ظرفیت‌های موجود را در حد توان در اختیار همکاران صدا و سیما قرار دهد.

همچنین در این جلسه عنوان شد: تلاش ما بر این است که با استفاده از ظرفیت‌ها، چهره پلیس را بر اساس آنچه که واقعیت است (تصویرسازی از پلیس در بعد حرفه‌ای، تخصصی و اجتماعی) به تصویر بکشانیم.

گفتنی است، در دیدار مسئولان صدا و سیما و پلیس بر هم پوشانی، آگاه سازی و فرهنگ سازی در ارتباط با تلاش‌های مجاهدانه نیروهای سبزپوش، ساخت مستند در رابطه با زندگی شهدای معزز و گرانقدر فراجا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و جان بر کف بودن این عزیزان برای امنیت و آرامش مردم و … نیز تاکید شد.

حمایت همه جانبه از پلیس

وحید جلیلی قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیما در امور فرهنگی در این جلسه ضمن تاکید بر نقش مهم پلیس در تأمین امنیت و آرامش جامعه گفت: پلیس یکی از ارکان مهم و حیاتی حاکمیت است که وظیفه خطیر تأمین و حفظ امنیت و آرامش شهروندان را بر عهده دارد و هجمه اخیر دشمنان برای هدف قرار دادن پایگاه اجتماعی پلیس خود نشان از این جایگاه ویژه مجموعه انتظامی در جامعه دارد.

وی حمایت همه جانبه از پلیس برای تأمین امنیت را لازم و ضروری دانست و تصریح کرد: سازمان صدا و سیما در زمینه تولیدات فیلم، سریال، مجموعه‌های آموزشی بر مبنای واقعیت‌های موجود با رویکرد تقویت آرامش و احساس امنیت در جامعه آمادگی همکاری مشترک با پلیس را دارد.

قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیما در امور فرهنگی ضمن تقدیر از ایثارگری‌های شبانه روزی و غیرقابل وصف کارکنان انتظامی در نظم بخشی در جامعه و تولید آرامش و امنیت خاطرنشان کرد: پلیس امروز در راه آرامش جامعه شهدای گرانقدری را تقدیم می‌کند که تولید مستندات ویژه در خصوص شهدا، کمترین کاری است که رسانه ملی در قبال این جانفشانی‌های شهدا و خانواده معظم آنها باید انجام دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.