تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مهر 1402 - 7:23
کد خبر : 12626

صدا و سیما در عمل به سند تحول نمره قابل قبولی دارد

صدا و سیما در عمل به سند تحول نمره قابل قبولی دارد
رییس سازمان صداوسیما گفت: به نظر می‌رسد نمره قبولی همکاران ما در رسانه ملی در این دو سال و در عمل به سند تحول نمره نسبتاً قابل قبولی است، اگرچه مسیر طی نشده زیاد داریم.

به گزارش نسیم صبا:پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره ارزیابی خود از عملکرد دو ساله این سازمان گفت: البته مردم باید درباره ارزیابی و عملکرد صدا و سیما نظر بدهند، اما باید گفت ما در دوره تحول جدید در سازمان صدا و سیما، مقصد خود را در سند تحول مشخص کرده‌ایم.

وی افزود: در بخش تحول در محتوا، رویکرد و ساز و کار در برخی حوزه‌ها پیشرفت ما سریع‌تر و در بعضی حوزه‌ها کندتر صورت گرفته است.

رئیس سازمان صدا و سیما ادامه داد: در برخی حوزه‌ها توانستیم در عمل و روی آنتن، به صورت مشهود به برنامه تحول عمل کنیم و البته در برخی حوزه‌ها زمان بیشتری لازم داریم.

جبلی تاکید کرد: در جا انداختن رویکرد تحول و اصول گفتمان تحول در رسانه و افکار عمومی تا حدودی توانستیم کار را پیش ببریم و اکنون تحول در صدا و سیما به یک مطالبه تبدیل شده است.

وی گفت: در سازمان صدا و سیما با توجه به بروکراسی اداری که در برخی موارد باید طی شود و نیاز به فرهنگ‌سازی، انجام برخی قسمت‌های تحول ممکن است کندتر اتفاق افتاده باشد، ولی نمره همکاران ما در رسانه ملی در این دو سال و در عمل به سند تحول نمره قابل قبولی است، اگرچه کارهایی هنوز انجام نشده و مسیر طی نشده زیاد است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.