تاریخ انتشار : شنبه 24 تیر 1402 - 5:20
کد خبر : 10887

سردار فدوی: سپاه یک لحظه از افزایش توان خود مقابل دشمن غافل نشده است

سردار فدوی: سپاه یک لحظه از افزایش توان خود مقابل دشمن غافل نشده است
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فرزندان شما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حتی یک لحظه را برای تحقق تکلیف بالا بردن استطاعت و قوه از دست نداده اند.

به گزارش نسیم صبا از ایرنا، سردار علی فدوی عصر جمعه در آیین یادواره سرداران و ۱۷۵ شهید و سه شهید گمنام بخش ساردوییه شهرستان جیرفت اظهار کرد: ما به این آمادگی ادامه می‌دهیم چون خداوند فرموده برای مقابله با دشمنانی که حتی در آینده ممکن است با آن روبرو شوید باید آماده باشید.

وی ادامه داد: دشمنی ها با جمهوری اسلامی فقط جنگ سخت نیست تاکنون کسی جرات نکرده یک تیر به سمت ما شلیک کند اما دشمنی ها متوقف نشده و شاهد جنگ های فرهنگی، اقتصادی و رسانه‌ای هستیم و جنگ ترکیبی سال گذشته نیز بدترین جنگ آنها علیه انقلاب بود.

سردار فدوی افزود: سه سال به بهانه کرونا مدارس را تعطیل و شرایطی ایجاد کردند تا فرزندان ما سه ساعت در اینترنت سیر کنند و بقیه ساعات را در فضای ول اینترنت بگذرانند.

وی تاکید کرد: دشمن در این جنگ خود دچار اشتباه محاسباتی شد زیرا خدا، پیامبر، امامان معصوم و شهید در محاسبات آنها وجود ندارد و ولایت امام ما را نمی فهمند و برای این است که اشتباه محاسباتی می‌کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه اضافه کرد: اروپاییها، آمریکاییها، اسراییلی ها و احمق های داخلی که مدتها از قِبَل انقلاب خورده بودند خود را لو دادند چون مطمئن بودند نظام سقوط می‌کند.

وی گفت: به برکت انقلاب و عنایت خدا و حضور نیروهای بسیج، انتظامی، امنیتی و مردمی، اینها شکست خوردند.

سردار فدوی یادآور شد: برای اینکه مردم آسیب نبینند سپاه و فراجا بدون اسلحه به خیابان رفتند و شهید دادند.

وی ادامه داد: دشمنان با حضور مردم در ۲۲ بهمن شوکه شدند و خواستند شیطنت دیگری کنند و این بار با محوریت زنان وارد شدند.

سردار فدوی اضافه کرد: خط مقدم انقلاب اسلامی در این جنگ زنان و بانوان ما هستند که باید همچون گذشته پیروز شوند.

ایستادگی دنیا در مقابل آمریکا در مجامع جهانی از برکت انقلاب است

وی یادآور شد: پیروزی در این جنگ الگویی برای جهان ایجاد می کند و شدت افول آمریکا بیشتر می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه تاکید کرد: ایستادگی کشورهای مختلف مقابل آمریکا بویژه در شورای امنیت به برکت انقلاب اسلامی و ایستادگی‌های جمهوری اسلامی بوده است.

وی تاکید کرد: سابقه نداشته طرحی از سوی آمریکا به شورای امنیت ارائه شود و کسی مخالفت کند اما الان در برخی موارد همه اعضا مخالفت می‌کنند و این به برکت انقلاب اسلامی است.

سردار فدوی ادامه داد: خبیثان عالم دائم فریاد می زنند مشکل اقتصادی دارید انقلاب اسلامی به بهترین شکل این را حل خواهد کرد و دوباره شکست بزرگتری را بر شیاطین عالم تحمیل خواهد کرد، اما باید به میدان برویم.

وی با بیان اینکه گرفتاری های اقتصادی در شان ملت بزرگ ما نیست افزود: در زمینه اقتصاد و معیشت هم باید در کنار همت دولت، مردم را پای کار آورد.

سردار فدوی تاکید کرد: کشور ما با ۲ سال پیش هم قابل مقایسه نیست و فقط باید مشکل اقتصاد را حل کنیم تا خبیثان نتوانند از آن سواستفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه تکریم شهدا و خانواده شهدا تکلیفی است که خداوند برای ما تعیین کرده است بیان کرد: خیلی بد و خطرناک است که کارمند و مسئولی کار خانواده شهیدی را راه نیاندازد و آنها را ناراحت کند.

جانشین فرمانده کل سپاه اضافه کرد: احترام به شهدا بیشتر برای ما خیر و برکت دارد تا اینکه برای خود شهدا داشته بماند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.