تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1402 - 7:17
کد خبر : 14728

جمهوری اسلامی ایران از بسط حاکمیت دولت سوریه حمایت می‌کند

جمهوری اسلامی ایران از بسط حاکمیت دولت سوریه حمایت می‌کند
‌وزیر امور خارجه کشورمان با ابراز خرسندی از روند در حال تحکیم امنیت و ثبات در سوریه، بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از بسط حاکمیت دولت سوریه بر تمام مناطق سرزمینی این کشور تاکید کرد.

به گزارش نسیم صبا از مهر «فیصل مقداد» وزیر امور خارجه سوریه که برای شرکت در همایش بین‌المللی تهران در خصوص فلسطین به کشورمان سفر کرده بود، پیش از ترک تهران با «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار با تجلیل از مواضع سوریه در خصوص تحولات جاری در غزه و فلسطین اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه، بیش از پیش در منطقه در کنار همدیگر قرار دارند و نگاه مشترکی نسبت به ضرورت پایان‌یافتن فوری جنایات جنگی رژیم صهیونیستی و نسل‌کُشی در فلسطین دارند.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین با ابراز خرسندی از روند در حال تحکیم امنیت و ثبات در سوریه، بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از بسط حاکمیت دولت سوریه بر تمام مناطق سرزمینی این کشور تاکید کرد.

وزیر امور خارجه سوریه نیز از ابتکار جمهوری اسلامی ایران در برگزاری همایش بین‌المللی تهران در خصوص فلسطین تجلیل و تاکید کرد: دیدگاه‌های مطرح‌شده در سخنرانی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس، نظر سوریه هم هست و دولت سوریه به طور کامل آن را تأیید می‌کند. فیصل مقداد اضافه کرد: پیروزی ملت فلسطین در واقع پیروزی امت عربی-اسلامی خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.