تاریخ انتشار : دوشنبه 26 تیر 1402 - 6:28
کد خبر : 10962

رئیس جمهور: قهرمانی تیم والیبال جوانان جلوه‌ای از توانمندی و استعداد جوانان ایران است

رئیس جمهور: قهرمانی تیم والیبال جوانان جلوه‌ای از توانمندی و استعداد جوانان ایران است
رئیس جمهور در پیامی ضمن تبریک پیروزی بدون باخت تیم ملی والیبال زیر ۲۱ سال کشور در رقابت‌های قهرمانی جهان، این پیروزی را به نمایش گذاشتن جلوه دیگری از توانمندی و استعداد جوانان ایران دانست.

به گزارش ایرنا، در پیام تبریک آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی آمده است:‌ پیروزی مقتدرانه، امید آفرین و بدون باخت تیم ملی والیبال زیر ۲۱سال کشورمان در رقابت های قهرمانی جهان در منامه، با به نمایش گذاشتن جلوه دیگری از توانمندی و استعداد جوانان کشورمان ، مایه مسرت و خوشحالی احاد مردم عزیزمان شد.

رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب این موفقیت ارزشمند را به ملت شریف ایران تبریک می‌گویم و از همه مربیان و دست اندرکاران تیم ملی والیبال به ویژه از جوانان لایق کشورمان که با اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی، نام ایران را بلند آوازه کردند، صمیمانه قدردانی می کنم و از درگاه خداوند متعال تداوم پیروزی آنان را در دیگر مسابقات ورزشی خواستارم.

به گزارش ایرنا، تیم ملی والیبال جوانان ایران یکشنبه شب با شکست ایتالیا، با اقتدار و هشت برد متوالی قهرمان جهان شد و برای دومین بار روی سکوی نخست ایستاد.

بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال جهان ۱۶ تیر ماه در منامه بحرین آغاز شد و امشب(یکشنبه) با قهرمانی ایران به پایان رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.