تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1402 - 6:02
کد خبر : 13379

حادثه ای بزرگ برای دفاع از دین و انقلاب در ۱۳ آبان رقم خورد

حادثه ای بزرگ برای دفاع از دین و انقلاب در ۱۳ آبان رقم خورد
امام جمعه کرمان گفت: دانش آموزان کشور در یوم الله ۱۳ آبان، حادثه ای بزرگ در دفاع از دین و انقلاب رقم زدند.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نمازجمعه کرمان گفت: هر کس معتقد به ملیت و اسلامیت این کشور است باید در راهپیمایی ۱۳ آبان به میزبانی دانش آموزان و دانشجویان و جوانان سلحشور این کشور شرکت کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در خطبه اول با اشاره به آسیب‌های دنیاگرایی اظهار کرد: کسانی که دیگران را خراب می‌کنند تا خود به جایگاهی برسند به درد آن جایگاه نمی‌خورند.

امام جمعه کرمان در خطبه دوم با بیان اینکه دشمنان برای نفوذ سبک زندگی غربی در کشورهای اسلامی به خصوص ایران اسلامی تلاش می‌کنند؛ تاکید کرد: جهاد در این مبارزه و تدبیر مناسب برای ترویج سبک زندگی دینی و اسلامی بر همه اشخاص حقیقی و حقوقی که توان و قدرت دادند اولویت‌دار و لازم است. تحکیم خانواده و ایجاد محبت و پیوند دوستی بین اعضای خانواده نقطه مقابل سبک زندگی غربی است.

علیدادی سلیمانی سپس با عنوان کردن این مطلب که عقربه تغییر و تحول در دنیا به سرعت در حال چرخش است، تصریح کرد: تسلیم شدن و جهاد، هر دو هزینه‌هایی دارد اما هزینه تسلیم شدن این است که هویت اسلامی به حراج گذاشته شده و انسان‌های ریشه دار و دارای ریشه فرهنگی باید ذبح شوند وحقارت‌ها، اسارت‌ها و غارت‌ها در انظار عمومی را شاهد باشیم.

وی افزود: در جهاد و مقاومت اسلامی اما دستاوردهایی است که از جمله آن حریت و آزادگی است؛ اسرائیل و متحدان او بدانند هر چه در این صحنه بیشتر قتل عام کنند وحدت اسلامی بیشتر می‌شود.

امام جمعه کرمان سپس با بازخوانی کوتاه وقایع بزرگ ۱۳ آبان در سال‌های ۴۲، ۵۷ و ۵۸ با اشاره به اخراج آمریکایی‌ها به عنوان یکی از شعارهای اول انقلاب، خاطرنشان کرد: امروز به برکت مبارزه و حرکت قدرتمند شما مردم که پشت ولایت فقیه ایستادید، اخراج آمریکایی‌ها از منطقه و جهان اسلام در دستور کار است و موفق شدید این رسالت را به برادران دینی خود منتقل کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.