تاریخ انتشار : دوشنبه 19 تیر 1402 - 7:22
کد خبر : 10810

تاکید رئیس جمهور بر اهمیت ایجاد احساس امنیت شغلی برای جوانان در شرف فارغ‌ التحصیلی

تاکید رئیس جمهور بر اهمیت ایجاد احساس امنیت شغلی برای جوانان در شرف فارغ‌ التحصیلی
رئیس جمهور با اشاره به ضرورت توجه ویژه به مرجعیت علمی کشور در همه رشته‌ها و افتخارات کسب شده در این زمینه، بر اهمیت ایجاد احساس امنیت شغلی برای جوانان در شرف فارغ‌التحصیلی تاکید کرد.

به گزارش نسیم صبا از ایرنا، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی عصر یکشنبه در دیدار تعدادی از اساتید، متخصصان و متولیان مرتبط با آموزش پزشکی با بیان اینکه اساتید و جامعه پزشکی بخش مهمی از جامعه نخبگانی هستند که به صورت مستقیم به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند، بر نقش رسانه‌ها در تکریم شان و تخصص دانشگاهیان و جامعه پزشکی و پرهیز از تصویرسازی نادرست از این سرمایه‌های علمی و اجتماعی کشور تاکید کرد و افزود: رعایت شأن این قشر و زمینه‌سازی برای حل مشکلات آنها ضروری است.

دکتر رئیسی با اشاره به ضرورت توجه ویژه به مرجعیت علمی کشور در تمام رشته‌ها و افتخارات کسب شده در این زمینه، بر اهمیت ایجاد احساس امنیت شغلی برای جوانان در شرف فارغ‌التحصیلی تاکید کرد.

رئیس جمهور با ضروری دانستن به‌روز شدن مداوم علم پزشکی و به‌کارگیری فناوری‌های جدید از سوی جامعه پزشکی، برداشتن گام‌های اساسی برای رفع مشکلات جذب پزشک در هیئت‌های علمی را نیز مورد تاکید قرار داد و سازمان اداری و استخدامی کشور را مکلف کرد سریعاً شرایط لازم برای این منظور را فراهم کند.

دکتر رئیسی پیش‌تر به معاونت علمی ریاست جمهوری ماموریت داده بود تا نشست‌های فشرده‌ای با دانشگاهیان، وزرای علوم و بهداشت برگزار و جمع‌بندی نیازها و مشکلات آنان و پیشنهادهای عملی حل مشکلات این قشر را در این جلسه ارائه کند.

این دیدار در پی درخواست جمعی از اساتید، دانشگاهیان و پزشکان از رئیس جمهور برای بررسی مشکلات جامعه پزشکی، با حضور تعدادی از اساتید، متخصصان و متولیان مرتبط با آموزش پزشکی برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.