تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 بهمن 1402 - 6:40
کد خبر : 15747

انقلاب اسلامی تربیت کننده سیاست مداران بزرگ است

انقلاب اسلامی تربیت کننده سیاست مداران بزرگ است
شیخ غازی هنینه رئیس مجمع مسلمانان لبنان نیز در این همایش گفت: ۴۵ سال است انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد این در حالی است که انقلاب های دیگر رهبران خود را می بلعند اما این انقلاب تربیت کننده سیاست مداران بزرگ بوده است.

شیخ غازی هنینه رئیس مجمع مسلمانان لبنان نیز در در همایش «انقلاب اسلامی، جهاد و مقاومت، عزت بین‌المللی»گفت: ۴۵ سال است انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد این در حالی است که انقلاب های دیگر رهبران خود را می بلعند اما این انقلاب تربیت کننده سیاست مداران بزرگ بوده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران همچنان پویایی دارد و دارای دستاورد است، از مرزها گذشته و تا آمریکای لاتین رسیده است. انقلاب اسلامی همچنان یکپارچه است ببینند در لبنان چه دستاوردهایی را محقق کرده است؟ تشیع و تسنن یک‌دست شده‌اند تا در برابر صهیونسیت‌ها بایستند.

رئیس مجمع مسلمانان لبنان ادامه داد: در بهترین مرحله هستیم؛ آمریکا و استکبار جهانی را به چالش کشاندیم. گروه های مختلف مقاومت یکدست در برابر دشمن فعال هستند یعنی امروز شیعه و سنی دست به دست هم داده و با صهیونیست می جنگند. آمریکا و انگلیس در دریای سرخ توسط یمن به خاک ذلت کشانده شده اند، در عراق هم پایگاه های آمریکا مورد حمله قرار می گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.