تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آذر 1402 - 6:04
کد خبر : 14554

پمپ‌های بنزین دیار پهناور کریمان در مدار فعالیت؛ ۸۳ درصد جایگاه‌ها به چرخه بازگشتند

پمپ‌های بنزین دیار پهناور کریمان در مدار فعالیت؛ ۸۳ درصد جایگاه‌ها به چرخه بازگشتند
مدیر شرکت ملی پخش فراروده های نفتی منطقه کرمان می گوید باوجود وسعت بالای استان و فاصله بسیار جایگاه ها، ۲۴۸ جایگاه عرضه سوخت این استان برابر با ۸۳ درصد از آمار کل آنها تاکنون(لحظه انتشار خبر) فعال شده و در حال خدمات رسانی هستند.

هوشنگ غلامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۵۸ جایگاه تحت سیستم سامانه هوشمند سوخت فعالیت می کنند و ۹۰ جایگاه دیگر نیز به صورت خارج از این سامانه کار انجام می دهند لذا تیم هایی اعزام کرده ایم که در حال رفع مشکلات فنی جایگاه ها هستند تا مابقی جایگاه نیز به سیستم سامانه هوشمند بازگردند.

وی با بیان اینکه از جایگاه های مرکز استان گرفته تا تمامی شهرستان ها درگیر این مشکل بودند اظهار داشت: این مشکل فنی است و وسعت استان و فاصله بین شهرها باعث شده این فرایند کمی زمان بر شود؛ گاهی ۴۰۰ کیلومتر باید طی کنیم تا به یک جایگاه برسیم و آن را راه اندازی کنیم لذا اظهار نظر قطعی در خصوص زمان دقیق فعال سازی مقداری دشوار است.

مدیر شرکت ملی پخش فراروده های نفتی منطقه کرمان گفت: پیش بینی خوش بینانه این است که با توجه به وسعت و شرایط استان تا پایان وقت اداری فردا بالای ۸۵ درصد جایگاه ها تحت سیستم سامانه هوشمند با استفاده از کارت سوخت بتوانند خدمات رسانی کنند.

استان کرمان در مجموع ۲۹۷ جایگاه عرضه سوخت دارد که بسیاری از این جایگاه ها از روز گذشته غیرفعال شدند و این مشکل توسط دستگاه های مربوطه در حال رفع شدن است.

بروز اختلال در عرضه سوخت جایگاه های بنزین وگاز روز گذشته مشکل ساز شده و وزیر نفت حمله سایبری را علت این مساله اعلام کرده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.