تاریخ انتشار : جمعه 30 دی 1401 - 8:27
کد خبر : 7686

آشنایی با جاهای دیدنی کیش

آشنایی با جاهای دیدنی کیش
جزیره ‌ی کیش از مقاصد بسیار پرطرفدار و جذاب برای مسافرت و گردش شناخته می‌شود که تقریبا هر نوع تفریحی که بخواهید در اینجا یافت می‌شود

. به گزارش نسیم صبا:از قلعه ‌ی وحشت کیش و دره‌ ی پرتغالی ‌ها تا پارک دلفین ‌های کیش و نمایشگاه خزندگان؛ همه‌وهمه را تنها با سفر به یک جزیره می‌توانید تجربه کنید. ما در این مطلب سعی داریم علاوه‌بر معرفی جاهای دیدنی کیش در تمام فصول، اشاره‌ای به بهترین تفریحات کیش نیز داشته باشیم. پس برای داشتن تجربه‌ای منحصربه‌فرد در این سفر و همچنین آگاهی‌از نحوه‌ی خرید بلیط هواپیما کیش با قاصدک ۲۴ همراه باشید.

جاهای دیدنی کیش در بهار

از آنجایی که در بهار و به‌ویژه در تعطیلات نوروز مسافران زیادی برای تفریح و گردش راهی کیش می‌شوند؛ آگاهی از جاهای دیدنی کیش در بهار امری مهم تلقی می‌شود. ولیکن قبل‌از معرفی این مقاصد خوب است بدانید راه‌های متعددی برای سفر به کیش وجود دارند که یکی‌از آن‌ها سفر هوایی و خرید بلیط هواپیما کیش است. پس‌از اینکه نحوه‌ی سفر به این جزیره را انتخاب کردید؛ نوبت به یافتن مکان‌های جذاب و سواحل شگفت ‌انگیز کیش می‌رسد. در زیر به برخی‌از آن‌ها اشاره می‌کنیم.
سواحل نقره فام کیش و تجربه‌ای رویایی

شما می‌توانید در این ساحل به گردش بپردازید؛ در کنار کشتی یونانی عکس بگیرید یا به تماشای ساحل در غروب دل‌انگیز آفتاب بپردازید. ساحل بعدی، ساحل اسکله تفریحی کیش معرفی می‌شود که با چشم‌انداز بی‌نظیر خود طراوتی دوباره به روح شما می‌بخشد. می‌توانید بر روی اسکله پیاده‌روی کنید؛ شب‌ها برای دورهمی به ساحل بیایید؛ از پیست دوچرخه‌سواری آن استفاده کنید یا از تفریحات آبی بیشمار آن لذت ببرید.

ساحل مرجان کیش (پارک ساحلی مرجان) از محبوب‌ترین سواحل این جزیره شناخته می‌شود که در خود تمام نیازهای مسافران را جای داده است. اگر برای استراحت، خرید، تفریح، بالارفتن آدرنالین، عکاسی، دورهمی و… به‌دنبال یکی‌از جاهای لاکچری کیش می‌گردید؛ ساحل مرجان کیش بهترین انتخاب شماست. علاوه‌بر بهره‌مندی از بازار آن با مغازه‌های جورواجور و رنگارنگ، دارای تفریحات آبی و هوایی گوناگونی نیز است. از این تفریحات هیجان‌انگیز می‌توانیم به جت اسکی، غواصی، پاراسل، شاتل و… اشاره کنیم.

یک تیر و دو نشان! دلفیناریُم و باغ پرندگان کیش

اگر می‌خواهید چند ساعت از روز خود را به تفریح و لذت‌بردن از جاذبه‌های گردشگری کیش در بهار اختصاص دهید؛ پارک دلفین ها کیش یکی‌از بهترین انتخاب‌های شماست. شما با خیال راحت می‌توانید دست کم ۴ ساعت را در این مجموعه‌ی بسیار سرسبز که به آن دلفیناریُم نیز می‌گویند؛ بگذرانید. در این منطقه علاوه‌بر تماشای حرکت‌های نمایشی دلفین‌ها، می‌توانید از سیرک و آکواریوم آب شور آن دیدن کنید.

اما شگفتی‌ها اینجا به پایان نمی‌رسد؛ بلکه در قسمتی از این پارک، باغ پرندگان کیش نیز وجود دارد که حیوانات و پرندگان زیبایی را در خود جای داده است. بازدید از این باغ به شما فرصتی برای قدم‌گذاشتن در دنیای پررمزوراز فلامینگوها، طوطی‌های رنگارنگ، طاووس‌های باشکوه، قوی‌ها و حتی توکان توکوهای بامزه را می‌دهد. شما در قاصدک ۲۴ می‌توانید با ثبت نام تور کیش به‌راحتی از گشت شهری آن استفاده کنید و از بهترین جاهای دیدنی کیش دیدن کنید. همچنین اگر تمایل‌به سفر شخصی دارید؛ در این سایت انواع بلیط‌ها مانند بلیط هواپیما کیش، بلیط قطار بندرعباس، بلیط اتوبوس هرمزگان و… موجود می‌باشد.
جاهای دیدنی کیش در تابستان

جزیره‌ی کیش از دسته مقاصدی است که در تمام فصول بازدیدکنندگان خودش را دارد. ولیکن به نکته‌ای که باید توجه داشته باشید انتخاب جاهای دیدنی کیش مطابق با فصلی است که به آن مراجعه می‌کنید. به‌عنوان مثال در تابستان که آب‌وهوای کیش به حداکثر گرما و رطوبت خود می‌رسد؛ برخی مناطق این جزیره گرمای طاقت فرسایی را تجربه می‌کنند. بنابراین قاصدک۲۴ به مسافران این جزیره توصیه می‌کنند از جاهایی دیدن کنند که دارای آب‌وهوای خنک‌تری باشد. در زیر به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.
تم پارک آبی اوشن کیش و هیجان بی حد
دریاچه سونامی، گرداب، مرکز ماساژ، بازی‌های رایگان، آدرنالین، آموزش موج سواری و خدمات بسیار بیشمار دیگر که اشتیاق شما را برای رفتن به پارک آبی اوشن کیش دوچندان می‌کند.
این مجموعه یکی‌از بهترین جاهای دیدنی کیش برای کودکان و شگفت‌انگیزترین تفریحات ابی کیش شناخته می‌شود که در خود رستوران‌ها و فروشگاه‌های مختلفی را جای داده است. غار جتسمینا، فست فود چیکو، نوشیدنی‌های سرد کاسمینا و… همگی از رستوران‌ها و کافه‌های رنگارنگ این پارک هستند. شما می‌توانید پس از خرید بلیط پارک آبی اوشن کیش و مطالعه‌ی شرایط و ضوابط آن مانند آوردن لباس مناسب و قد بالای یک متر و ۲۰ سانتی‌متر و… سفر هیجان‌انگیز خود را آغاز کنید.

شهر زیرزمینی کاریز کیش و سفر به اعماق زمین

اگر می‌خواهید تجربه‌ای متفاوت و ویژه‌ای در کیش داشته باشید هرگز این شهر را از دست ندهید. شما در اعماق ۱۶متری زمین شهری را مشاهده خواهید کرد که در گذشته به‌عنوان قنات شناخته می‌شده و سقف آن بستر دریا بوده است. اکنون بر سقف این قنات مرجان‌ها، صدف‌ها و فسیل‌های بسیار قدیمی را مشاهده می‌کنید که قدمت آن به هزاران سال قبل می‌رسد.

بی‌شک بازید از این آثار کهن و ارزشمند که در جای‌جای آن موسیقی زنده به گوش می‌رسد؛ خالی از لطف نیست. هوای مطبوع و خنک، کافه‌ها و رستوران‌های جذاب، امکان خرید صنایع دستی، محل عکاسی، بازدید از موزه‌ها و… همگی خبر از لحظاتی ناب و دلپذیر می‌دهند. شما علاوه‌بر بازدید شخصی از این مکان، می‌توانید از طریق تور کیش قاصدک۲۴ نیز اقدام به بازدید جاهای دیدنی کیش کنید. یکی‌از مزایای استفاده از تور، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و دستیابی آسان‌تر با حمل‌ونقل بهتر در گشت شهری است.

دیگر تصاویر شهر زیرزمینی کیش:

جاهای دیدنی کیش در زمستان (و پاییز)

اکنون نوبت به معرفی دیدنی های کیش در پاییز و زمستان می‌رسد. همانطور که گفته شد بهترین زمان سفر به کیش، ماه‌های خنک سال شناخته می‌شود. در این فصول دیگر خبری از گرما و رطوبت زیاد نبوده و هوا معتدل‌تر و سفر جذاب‌تر است. شما در این ایام می‌توانید از تمامی جاذبه های گردشگری کیش که ذکر کردیم استفاده کنید و هیچ محدودیتی از بابت گرما و آفتاب شدید نخواهید داشت.

جاده جهان کیش و آرامش محض

به عنوان مثال رانندگی در جاده جهان کیش یکی‌از کارهایی‍‌ست که هرگز نباید از دست دهید. این جاده دورتادور جزیره کشیده شده و آنقدر دلپذیر است که تبدیل به یکی‌از بهترین تجربه‌های رانندگی شما خواهد شد. نسیم خنک، عطر خوش دریا، تلاقی صدای امواج با پرندگان، سکوتی دلنشین، آسمانی صاف که انعکاس آن در آب‌های شفاف جزیره مشهود است؛ همگی خبر از آرامشی وصف‌ناپذیر می‌دهند. هیچ‌چیز بهتر از تماشای این مناظر با درختان بلند و به دور از شلوغی شهر، روح‌وروان انسان را شاداب نمی‌کند.

در نزدیکی جاده جهان هتل ترنج کیش نیز وجود دارد که به آن دسته از افرادی که به‌دنبال آرامش و لذت‌بردن از طبیعت چشمگیر جزیره هستند بسیار پیشنهاد می‌شود..

بهترین تفریحات آبی کیش

از بهترین تفریحات آبی کیش می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

ماساژ، اسپا و حمام ترکی کیش
فلای بورد کیش، پاراسل، شاتل، بنانا سواری و…
اسکی روی آب با قایق
گشت دریایی با قایق تندرو
ماهیگیری با تجهیزات
جت اسکی کیش
غواصی کیش
گشت دریایی کشتی آکواریوم کیش

جت اسکی کیش

بهترین تفریحات غیر آبی کیش

از بهترین تفریحات غیر آبی کیش می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

قلعه وحشت کیش

اتاق فرار کیش
عینک واقعیت مجازی سافاری کیش
پیست سافاری کیش
پینت بال کیش
پکیج ماه عسل سافاری کیش (شامل باگی، لندکروز سواری و…)
موتور دریفت کیش
شتر سواری

بهترین تفریحات کیش برای کودکان

از بهترین جاهای دیدنی کیش برای کودکان می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

شهربازی هایلند کیش
پرش آزاد روی تشک کیش (ایربگ)
تم پارک سنتر کیش (تم پارک ژوراسیک)
تم پارک آبی اوشن
دلقک خونه خان عمو در کیش (واقع‌در سالن آمفی تئاتر هتل ۵ ستاره میراژ)
شهربازی فان کلاب کیش (شهربازی کوروش)
پکیج کودک سافاری کیش (شامل ترامپولین، موتور، استوانه جادویی و…)

جاهای دیدنی کیش در شب

جزیره‌ی کیش برای شبگردان و افرادی که علاقمند به پیاده‌روی در شب هستند مکان فوق‌العاده‌ای است. علاوه‌بر اینکه می‌توانید در اسکله تفریحی کیش به پیاده‌روی بپردازید یا در ساحل مرجان دوچرخه سواری کنید؛ می‌توانید از کشتی های تفریحی آن استفاده کنید. این کشتی‌ها شامل: کشتی تفریحی اوستا کیش، کشتی تارا کیش، کشتی تفریحی دنا کیش و… هستند و برای استفاده‌از آن‌ها باید بلیط خریداری کنید.

امکانات کشتی‌ها: موسیقی زنده، پذیرایی رایگان با شام/ناهار، وجود کافه و رستوران، امکان عکاسی، جنگ شبانه، برنامه‌های شاد و…

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.