تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 خرداد 1402 - 7:18
کد خبر : 10361

تشکیل شورای اطلاع رسانی دادگستری کل استان کرمان

تشکیل شورای اطلاع رسانی دادگستری کل استان کرمان
شورای طلاع رسانی دادگستری کل استان کرمان با حضور رییس کل دادگستری استان کرمان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از معاونین دادگستری کل استان کرمان تشکیل و روند اطلاع رسانی قضایی در این استان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش نسیم صبا:مهدی بخشی؛ دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در این نشست گفت: دستورالعمل اطلاع‌رسانی و ارتباطات رسانه‏ای قوه قضائیه به منظور هماهنگی و تمرکز در سیاست‌ها، انسجام در برنامه‌های کلان اطلاع‌رسانی قوه‌قضائیه و با هدف ارتقاء فرهنگ حقوقی قضایی، گسترش دسترسی جامعه به عدالت قضایی، اطلاع‌رسانی شفاف سیاست‏ها، برنامه‌ها و عملکرد قوه قضائیه و در اجرای برنامه‌های توسعه قضایی تدوین شده است.

وی اطلاع رسانی و آگاه نمودن مردم نسبت به اقدامات انجام شده در دستگاه قضایی را مورد تاکید قرار داد و اظهارداشت: توجه مسئولان و اعتماد آنها به مردم در مورد آگاهی دادن به آنها موجب امیدواری مردم و اعتماد متقابل خواهد شد.

شایان ذکر است؛ در ادامه این نشست دستورالعمل اطلاع رسانی و ارتباطات رسانه ای قوه قضاییه نیز مورد بررسی واقع و مقرر شد: اقدامات بخش های مختلف دستگاه قضایی در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، برگزاری نشست های مطبوعاتی و … از طریق روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان صورت گیرد. همچنین در این نشست فعالیت مستمر کمیته اطلاع رسانی قوه قضاییه در استان با ترکیب پیشنهاد شده از سوی مرکز، مورد تاکید قرار گرفت.

دستورالعمل اطلاع رسانی و ارتباطات رسانه ای قوه قضاییه در سال ۱۳۹۷ به تصویب رسیده و در مرحله اجرا قرار دارد.

خبرنگار:طیبه رضوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.