تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آذر 1402 - 6:23
کد خبر : 14575

هنیه: با گذشت ۷۵ روز از جنایت‌های رژیم صهیونیستی مقاومت همچنان استوار و ثابت قدم است

هنیه: با گذشت ۷۵ روز از جنایت‌های رژیم صهیونیستی مقاومت همچنان استوار و ثابت قدم است
اسماعیل هنیه گفت: در حالیکه ما بعد از ۷۵ روز همچنان شاهد حجم گسترده‌ای از حملات هوایی، دریایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه هستیم اما مقاومت همچنان استوار و ثابت قدم در میدان مانده و خسارت‌های سنگینی را به رژیم صهیونیستی تحمیل کرده است.

به گزارش نسیم صبا از ایرنا، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس دیدار کرد.

هنیه در پایان این دیدار با اشاره به تحولات غزه، گفت: بدون شک تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه یک امر بی‌سابقه بوده و ما شاهد حجم گسترده‌ای از حملات هوایی، دریایی و زمینی این رژیم علیه ساکنان غزه هستیم.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی و همپیمانانش فکر کردند می‌توانند به این شکل مقاومت را از پای در بیاورند و مقاومت را مجبور به برافراشتن پرچم سفید کنند اما بعد از ۷۵ روز از جنایت‌های رژیم صهیونیستی و کشتارهای جمعی و سیاست سرزمین سوخته که این رژیم به راه انداخت، مقاومت همچنان استوار و ثابت قدم در میدان مانده و خسارت‌های سنگینی را به رژیم صهیونیستی تحمیل کرده است.

رئیس دفتر سیاسی حماس اضافه کرد: ملت فلسطین مقاومت بی نظیری از خود نشان داد و علی رغم اینکه بهای سنگینی را برای این موضوع پرداخت کرده است، ده‌ها هزار نفر از مردم غزه شهید و زخمی شدند که اکثر یت آنها از زنان و کودکان هستند، صدها هزار خانه در غزه ویران شد، بیمارستان‌ها مورد حملات این رژیم قرار گرفته و اجازه نمی‌دهد کمک‌های انسان دوستانه به شمال غزه برسد،اما با همه این مشکلات ملت فلسطین همچنان راه مقاومت را در پیش گرفته و در کنار مقاومت ایستاده تا انشاالله بتوانیم رژیم صهیونیستی را از پای در بیاریم و شکست دهیم.

وی با تشکر از اقدامات حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در مورد پیگیری تحولات غزه، گفت: این چهارمین سفر امیرعبداللهیان به دوحه طی این جنگ هست و این دیدارها در سایه جنگی است که رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین به راه انداخته است.

رئیس دفتر سیاسی حماس با اشاره به جلسه امشب، گفت: ما در دیدار امشب در خصوص آخرین تحولات جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه رایزنی و سطح میدان مقاومت، اقدامات انسان دوستانه و اقدامات سیاسی در این موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: جناب آقای وزیر هم در خصوص آخرین تماس‌هایی که جمهوری اسلامی ایران با سایر کشورهای مختلف در مورد موضوع فلسطین، صحبت‌هایی داشتند.

هنیه اضافه کرد: این دیدارهای مهمی است و از مساله غزه و فلسطین پشتیبانی می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.