تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 دی 1402 - 6:30
کد خبر : 14778

همکاری هلدینگ مس سرچشمه با مرکز نوآوری و شتابدهی شهید ستاری رفسنجان/ تاکید بر توسعه زیست‌بوم نوآوری و فناوری استان

همکاری هلدینگ مس سرچشمه با مرکز نوآوری و شتابدهی شهید ستاری رفسنجان/ تاکید بر توسعه زیست‌بوم نوآوری و فناوری استان
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه در مراسم امضا تفاهم‌نامه همکاری با مرکز نوآوری و شتابدهی شهید ستاری رفسنجان ضمن اشاره به برنامه های این شرکت در خصوص حمایت از طرح های دانش بنیان و فناور صنعتی، بر توسعه زیست‌بوم نوآوری و فناوری در استان و تقویت ارتباط موثر بین صنعت و دانشگاه تاکید کرد.

به گزارش نسیم صبا: آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه و مرکز نوآوری و شتابدهی شهید ستاری رفسنجان بعدازظهر سه شنبه ۵ دی ماه با حضور مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه، مدیر مرکز نوآوری و شتابدهی شهید ستاری و معاونین و مدیران دو مجموعه در دفتر مرکز نوآوری شهید ستاری رفسنجان برگزار شد.

مهندس عابدی‌نژاد در این مراسم ضمن تشریح برنامه های شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه در خصوص حمایت از طرح های فناور و دانش بنیان صنعتی به صورت مشارکت و سرمایه گذاری گفت: شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه تلاش می کند در اجرای طرح‌های مورد تایید شرکت، نقش شتابدهنده و ارتقا‌دهنده را داشته باشد تا علاوه بر منافع شرکت، از اجرای طرح و منافع فناور نیز صیانت شود.

مدیر عامل هلدینگ سرمایه‌گذار مس سرچشمه با اشاره به اقدامات چند ماهه اخیر این شرکت در این زمینه از تایید چند طرح فناورانه و دانش بنیان در کمیته تخصصی شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه و معرفی آن ها برای مشارکت وسرمایه‌گذاری خبر داد.

وی در پایان ضمن دعوت از مرکز نوآوری و شتاب‌دهی شهید ستاری برای حضور در کمیته های تخصصی ارزیابی طرح ها گفت: تلاش ما ایجاد ارتباط اثرگذار بین صنعت و دانشگاه و توانمند سازی زیست‌بوم نوآوری و فناوری در کشور است و ان‌شاالله همکاری بین دو مجموعه موجب تسریع در توسعه اکوسیستم فناوری و نواوری استان باشد.

گفتنی است بر اساس این تفاهم‌نامه دو مجموعه در زمینه های مختلف از جمله برگزاری رویدادها، دوره های آموزشی، احصا مشکلات و چالش های صنعت مس، بررسی و ارزیابی طرح ها همکاری خواهند داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.