تاریخ انتشار : یکشنبه 12 شهریور 1402 - 7:29
کد خبر : 11871

معاون اول رئیس جمهور: خدمات رسانی موکب ها تا پایان اربعین ادامه داشته باشد

معاون اول رئیس جمهور: خدمات رسانی موکب ها تا پایان اربعین ادامه داشته باشد
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه مهران مرز اصلی تردد زوار اربعین است،گفت: خدمات رسانی موکب ها تا پایان اربعین ادامه داشته باشد.

به گزارش نسیم صبا از ایرنا، محمد مخبر روز شنبه در نشست ستاد اربعین در مرز مهران اظهار کرد: چندین روز پس از اربعین ، مواکب خدمات رسانی را به تناسب جمعیت زوار انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه ایلام مرز اصلی برای زوار عتبات عالیات است، گفت: مهران پبیشران اربعین است که امسال زیرساخت های خوبی در این مرز برای تردد زوار فراهم شده بود، مردم سراسر کشور علاقه مند به تردد از مرز مهران به کشور عراق هستند.

مخبر با قدردانی از دولت عراق در اربعین امسال، افزود: امسال عراق زیرساخت های خوبی برای اربعین فراهم کرده بود، در داخل کشور نیز حسب دستور رئیس جمهور برای اربعین امسال یک آسیب شناسی خوبی صورت گرفت.

معاون اول رئیس جمهور بیان کرد: زیرساخت‌های امسال در مرزهای کشور قابل قیاس با سال‌های گذشته نبود، امروز به صورت هوایی از مهران و جاده های ارتباطی بازدید داشتم،دولت در بحث زیر ساخت ها اقدمات خوبی انجام داده است.

مخبر با اشاره به اینکه دولت عراق امسال نیز امکانات و زیرساخت‌های خوبی در مرزها فراهم کرده بود، عنوان کرد: امروز بازدیدی از آن سوی مرز مهران داشتیم، تحولات خوبی در طرف عراقی شاهد بودیم.

وی گفت: نقش رسانه در مدیریت سفر زوار اربعین امسال بسیار تأثیر گذار بوده، امسال بخش مهمی از معطلی‌های سال گذشته در گیت های کشورمان و طرف عراقی کاهش پیدا کرده بود.

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور امروز شنبه از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد ایلام شد و از سوی مسئولان استانی مورد استقبال قرار گرفت.

بازدید از پایانه مرزی مهران، حضور در بین زائران و بررسی آخرین وضعیت امکانات و تردد در آستانه اربعین حسینی، از جمله برنامه های معاون اول رئیس‌جمهور در سفر به استان ایلام است.

در این سفر، وزیر راه و شهرسازی معاون اول رئیس جمهور را همراهی می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.