تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آبان 1402 - 6:37
کد خبر : 13215

مدیرکل امور بانوان کرمان: دولت بسته های حمایتی خوبی برای رشد جمعیت تهیه کرده است

مدیرکل امور بانوان کرمان: دولت بسته های حمایتی خوبی برای رشد جمعیت تهیه کرده است
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت: دولت بسته های حمایتی خوبی برای رشد جمعیت فراهم کرده و هشدارسازی جمعی همراه با اطلاع رسانی در رابطه با افزایش جمعیت باید اتفاق بیفتد.

به گزارش نسیم صبا ازایرنا، مریم السادات طباطبایی روز شنبه در همایش تبیین تهدیدات حوزه باروری و جوانی جمعیت با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر مساله افزایش جمعیت افزود: معظم له بیش از ۴۰ مرتبه در رابطه با مسأله جمعیت صحبت کردند و تذکر دادند.

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ما را موظف کردند تا بحث افزایش جمعیت را دنبال کنیم، اما برای برخی از افراد مبحث جمعیت اصلا مهم‌ نیست که جای سئوال دارد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان تصریح کرد: آینده کشور از هر نظر به افزایش جمعیت نیاز دارد و برای حمایت از یک فرد سالمند حداقل سه نفر نیاز است و در سال ۱۴۳۰ با همین نرخ رشد جمعیت ۳۰ درصد کشور بالای ۶۰ سال هستند.

وی تاکید کرد: نیروی بهداشت و خانواده ها برای حمایت از سالمندان هزینه زیادی متحمل می شوند.

طباطبایی خاطر نشان کرد: امروز اغلب یک یا ۲ فرزند دارند و باید توجه کنیم فرزندآوری باقیات و صالحات است و باید حتما فرزندآوری فرهنگ سازی شود.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهارداشت: تعداد شهدای فلسطینی از هفت هزار نفر گذشته و هر انسان آزاده ای این جنایت ها را فریاد می زنند.

مدیرکل بانوان استانداری کرمان بیان کرد: عده ای درصدد هستند که مساله را عادی جلوه بدهند و بگویند جنگ است اما وظیفه ما است که در جایگاهی که حضور داریم و در حد توان خود در تبیین مظلومیت مردم غزه سخن بگوییم.

همایش تبیین تهدیدات حوزه باروری و جوانی جمعیت با حضور دبیر مرکز مطالعات راهبردی جمعیت کشور در سالن پیامبر اعظم (ع) استانداری کرمان برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.