تاریخ انتشار : شنبه 4 فروردین 1403 - 8:45
کد خبر : 16551

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان خبرداد؛ ۴۱پایگاه هلال احمر در جاده های کرمان فعال است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان خبرداد؛ ۴۱پایگاه هلال احمر در جاده های کرمان فعال است
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: پایگاه هلال احمر در جاده های کرمان فعال است.

به گزارش نسیم صبا:رضافلاح، در گفتگو با خبرنگارمهر، با اشاره به اجرای پویش بهرفت در پایگاه‌های جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود: در قالب این پویش هر مسافر و مسئولی اخلاقاً تعهد می‌دهد که سبقت و سرعت غیرمجاز نداشته باشد و اگر خواب آلودگی داشت حتماً استراحت کند، که این یک تعهد اخلاقی به خود و خانواده اش است.

وی با اشاره به اینکه بیست و چهارمین طرح نوروزی بشردوستانه جمعیت هلال احمر از ۲۴ اسفندماه سال گذشته آغاز و تا ۱۷ فروردین ماه جاری ادامه دارد گفت: در این طرح ۴۱ پایگاه امدادو نجات موقت و ثابت هلال احمر باحضور ۶۴۰ نفر امدادگر، حوادث جاده‌ای استان کرمان را پوشش می‌دهند.

وی تصریح کرد: در حوزه جوانان جمعیت هلل احمر ۱۴ پایگاه ثابت در ۱۴ مکان مسافرخیز و دارای سابقه تاریخی استان کرمان همانند باغ شاهزاده، شهداد، ارگ بم و… با حضور ۳۵۰ نفر عضو جوان برپا شده است که مجموعاً ۲ هزار نفر ساعت توسط این اعضا جوان هلال احمر خدمات ارائه می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان بارندگی استان کرمان در شهرستان شهربابک بوده است گفت: تا کنون مشکل خاصی در تردد مسافران درجاده های استان کرمان نداشته‌ایم و علی رغم هشدار بارندگی سطح نارنجی، امدادگران جمعیت هلال احمر آمادگی کامل دارند.

وی همچنین از سفر رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور در روز جمعه هفته جاری به استان کرمان خبرداد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.