تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مرداد 1402 - 16:10
کد خبر : 11341

قریب به ۶ هزار کیلومتر شبکه و خط تغذیه گاز در استان کرمان نشت یابی شد

قریب به ۶ هزار کیلومتر شبکه و خط تغذیه گاز در استان کرمان نشت یابی شد
مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان از نشت یابی قریب به 6 هزار کیلومتر شبکه و خط تغذیه گاز طبیعی طی سه ماهه ابتدایی سالجاری در استان کرمان خبرداد.

به گزارش نسیم صبا: منوچهر فلاح ارتقاء ضریب ایمنی و افزایش امنیت شبکه های گاز طبیعی را از اهداف این پروژه عنوان نمود و گفت: طی سه ماهه ابتدایی سالجاری از مجموع ۲۴ هزار و ۶۸۴ کیلومتر شبکه توزیع و تغذیه در استان قریب به ۶ هزار کیلومتر آن به همراه ۷ هزار و ۹۲۶ عدد از شیرهای شبکه خط تغذیه و توزیع مورد بازرسی و نشت یابی قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: در بازه زمانی فوق ۳۰۶ ایستگاه گاز در استان توسط بازرسین این شرکت نشست یابی شده و ۱۱۴ مورد آن توسط افراد متخصص رفع نشت گردیده اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان بیان کرد: نشت یابی یکی از وظایف خطیر و حساس شرکت گاز استان می باشد چرا که نگهداری از تاسیسات گاز طبیعی به ویژه تاسیسات مدفون ، اهمیت بسزایی دارد و هرگونه کوتاهی و غفلت در این حوزه می تواند صدمات و خسارات فراوان و جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

فلاح در خصوص برنامه ریزی برای نشت یابی شبکه ها و انشعابات در طی سالجاری نیز به اقدامات مهم امور بازرسی این شرکت اشاره نمود و گفت: با برنامه ریزی مدون در هر منطقه و مطابق با استانداردهای شرکت ملی گاز ایران پروژه نشت یابی با بهره مندی از پیشرفته ترین دستگاه­های نشت یابی و قابلیت های نرم افزاری و سخت افزاری متناسب با شرایط جغرافیایی هر منطقه در حال اجراست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.