تاریخ انتشار : سه شنبه 13 دی 1401 - 7:22
کد خبر : 7237

وزیر آموزش و پرورش: سیره شهید سلیمانی به نسل جدید شناسانده شود

وزیر آموزش و پرورش: سیره شهید سلیمانی به نسل جدید شناسانده شود
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به خصلت های ممتاز شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: ما معلمان سیره حاج قاسم را به نسل جدید و دانش آموزان آموزش دهیم که حتما به تربیت این نسل کمک خواهد کرد.

به گزارش نسیم صبا ازایرنا، یوسف نوری شامگاه دوشنبه در ارتباط با معلمان استان کرمان از طریق شبکه شاد و از محل گلزار شهدای کرمان افزود: شهید سلیمانی یک عرصه سخت و جدی مثل جنگ را به عرصه تربیتی و آموزشی تبدیل کرد و نقش یک مدیر، معلم و نربی را بازی کرد.

وی تاکید کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حتی در میدان مبارزه نیز احسان به والدین برایش مهم بود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه حاج قاسم قدرت طلب نبود، ادامه داد: این شهید عزیز در اوج مشکلات، تاسی به دفاع از حریم ولایت و حضرت زهرا(س) می کرد و این رفتار بسیار ارزشمند است که معلمان ما باید به نسل آینده منتقل کنند.

وی اظهار داشت: خاطرات حاج قاسم سلیمانی را که مرور کند به نوعی به سیره پیامبر(ص) و امامان(ع) شبیه بود و همواره دوستدار ولایت و در خط رهبری قرار داشت.

نوری تاکید کرد: اگر سیره شهید سلیمانی را به بچه ها و دانش آموزان منتقل شود همه بچه ها حاج قاسم می شوند همانطور که رهبر معظم اتقلاب فرمودند ما حاج قاسم های زیادی داریم که باید شناسایی و به جامعه معرفی شوند.

وزیر آموزش و پرورش شامگاه دوشنبه برای شرکت در سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی وارد کرمان شد و در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان به تربیت پاک شهید حاج سلیمانی و سایر شهدای آرمیده در این مکان مقدس ادای احترام کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.