تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1402 - 5:48
کد خبر : 15433

ضربه سنگین سازمان اطلاعات به شبکه اشاعه دهنده فساد در اینستاگرام

ضربه سنگین سازمان اطلاعات به شبکه اشاعه دهنده فساد در اینستاگرام
سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای از ضربه سنگین سازمان اطلاعات به شبکه اشاعه دهنده فساد در اینستاگرام خبر داد.

به گزارش نسیم صبا از مهر، سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با رصد و پایش فنی و اطلاعاتی ویژه مأموران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ شرکت تبلیغاتی که در پایتخت و استان‌های همجوار تحت پوشش تبلیغات در بیلبوردهای شهری اقدام به ارتباط‌گیری با بیش از ۳۰۰ بلاگر و اینفلوئنسر در اینستاگرام در راستای تولید و انتشار محتوای هنجارشکنانه و خلاف منافی عفت در فضای مجازی می‌کرد را شناسایی و متلاشی کردند.

در این زمینه شرکت مورد اشاره پلمپ و تعداد ۷۲ نفر از مدیران و کارکانان شرکت به همراه تعدادی از بلاگرها دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام محترم قضائی گردیدند؛ همچنین چندین صفحه در اینستاگرام با تعداد تقریبی ۲۷ میلیون دنبال کننده نیز مسدود شد.

شرکت مذکور علاوه بر تولید و انتشار محتواهای تبلیغاتی غیراخلاقی در بستر اینستاگرام با برگزاری انواع پارتی‌های مختلط و هنجارشکنانه از جمله استخر پارتی و انتشار آن در فضای مجازی به نوعی اقدام به اشاعه فساد و فحشاء به صورت سیستماتیک، تبلیغ زندگی تجملی و غربی، ترویج کشف حجاب و حیا زدایی نیز انجام می‌دادند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.