تاریخ انتشار : یکشنبه 5 تیر 1401 - 8:25
کد خبر : 2345

نظارت حضوری در میدان میوه کرمان به وقت ۵ بامداد

نظارت حضوری در میدان میوه کرمان به وقت ۵ بامداد
در ادامه نظارت‌های میدانی بر بازار، اعضای ستاد تنظیم بازار کرمان از ساعت ۵ بامداد روز شنبه در میدان میوه و تره بار مرکز این استان حاضر شدند و روند تامین، قیمت گذاری و عرضه را بررسی کردند.

به گزارش نسیم صبا: این چندمین نظارت میدانی بر وضعیت بازار و حتی عرضه میوه و تره بار در شهر کرمان به شمار می رود که در نوبت های قبلی حتی ساعت های نیمه شب از ۳ بامداد به بعد نیز وضعیت تامین و عرضه میوه در این مرکز زیر رصد و نظارت قرار گرفته بود.

سخنگوی ستاد طرح اقتصادی دولت در استان کرمان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا تاکید دارد که در این نظارت ها ضمن برخورد با تخلفات احتمالی، فرآیندهای تامین، قیمت گذاری و عرضه نیز با دقت و از نزدیک رصد می شود تا در صورت مشاهده هرگونه ناهماهنگی یا ضرورت ها برای اصلاح ساختارها با فوریت عمل شود.

اما آنطور که روابط عمومی استانداری کرمان اعلام کرده است مدیران عضو ستاد تنظیم بازار استان کرمان به منظور نظارت بر قیمت، کیفیت و موجودی میوه بامداد امروز(شنبه) از میدان میوه و تره بار شهر کرمان بازدید کردند.

به گزارش ایرنا رحمان جلالی سخنگوی ستاد طرح اقتصادی دولت در استان کرمان در حاشیه این بازدید طی امروز با اشاره به اینکه نظارت‌ بر کالا و خدمات در سه شکل میدانی، سیستمی و مردمی انجام می‌گیرد گفت: آرد و نان، بازار، میوه و تره بار به صورت مستمر و با جدیت تحت نظارت و بررسی قرار دارند.

وی افزود: در بازدیدهای میدانی نرخ مصوب اجناس، حاشیه سود مجاز، فاکتورهای خریدو فروش و همچنین موجودی و تامین میوه غرفه ها مورد ارزیابی قرار گرفت که نکات احصا شده در جلسه آینده قرارگاه نظارت تنظیم بازار و کارگروه اقدام مشترک بررسی تا اشکال های کار نیز برطرف شود.

جلالی تاکید کرد: قیمت و کیفیت اقلام در بازار و سطح شهر نیز بر مبنای فاکتور فروشنده ها رصد خواهد شد تا تفاوت قیمت ها مشخص و در قرارگاه تنظیم بازار برنامه‌ریزی شود.

به گزارش ایرنا این بازدید با حضور سرپرست معاونت اقتصادی استانداری، مدیران تعزیرات حکومتی و جهاد کشاورزی، فرماندار کرمان و رییس اتاق اصناف کرمان انجام شد که وضعیت بازار میوه و تره بار شهر کرمان از نظر نرخ مصوب اجناس، حاشیه سود مجاز، فاکتورهای خرید و فروش و همچنین موجودی و تامین میوه غرفه ها مورد ارزیابی قرار گرفت.

برخی شهروندان از گرانی میوه در کرمان گلایه مند بوده اند؛ حتی برخی میوه های تولیدی خود استان کرمان نیز با قیمت هایی بالا عرضه می شود که ضرورت ورود به موضوع را ملموس تر کرده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.