تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1402 - 7:12
کد خبر : 11559

روابط عمومی‌های استان کرمان برای هفته دولت هماهنگ شدند

روابط عمومی‌های استان کرمان برای هفته دولت هماهنگ شدند
نشست شورای روابط عمومی های استان کرمان در آستانه هفته دولت درحالی روز دوشنبه برگزار شد که امسال گرامیداشت این مناسبت نیازمند برنامه متفاوت و کیفی‌تر است تا به تقویت هرچه بیشتر سرمایه های اجتماعی نیز بیانجامد.

به گزارش نسیم صبا از ایرنا: علی بیگ‌زاده معاون پشتیبانی و توسعه منابع استانداری و جانشین ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان کرمان در جمع اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان حضور یافت و ضمن تشریح برنامه های این هفته در استان گفت: تقویت اعتماد عمومی به عنوان مهمترین سرمایه اجتماعی و امیدآفرینی در جامعه از وظایف روابط عمومی‌هاست.

وی روابط ‌عمومی‌ها را حلقه اتصال دولت و مردم بیان و تاکید کرد: روابط عمومی ها باید مسائل و کارکردهای نظام و دولت را به نوعی به زیرمجموعه و مردم منتقل کنند.
بیگ زاده بیان کرد: اعتماد مردم به مسئولان در هر نظام سیاسی، اصل مهم محسوب می‌شود و زمینه تحقق هرچه بهتر راهبردها و برنامه‌های دولت به حساب می‌آید.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان ادامه داد: برای جلب اعتماد مردم وظیفه داریم ارائه درست عملکردها و اقدامات دولت را توسط روابط عمومی‌ها داشته باشیم.
وی به سیاه‌نمایی‌ و تصویرسازی‌های غلط معاندان علیه جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: تلاش معاندان از ناکارآمد جلوه دادن نظام و دولت، ترویج ناامیدی در بین مردم است و ما هم برای مقابله با این سیاست ددمنشانه دشمن باید رویه بیان عملکرد صحیح و خدمات دولت مردمی در ۲ سال اخیر را پیش گیریم.
بیگ‌زاده تصریح کرد: بازگو کردن این عملکردها به ویژه در حوزه اقتصادی باید با شیوه‌های هنرمندانه و خلاقانه در هفته دولت اتفاق بیفتد.
وی گفت: دولت کوتاه شهیدان رجایی و باهنر به عنوان یک الگوی رفتاری سازمانی موفق در نظام مقدس جمهوری اسلامی مطرح است، چون این شهیدان والامقام، نماد و مظهر بارز ساده‌زیستی بودند.
جانشین ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان کرمان، تعهد، تخصص، اخلاص در عمل، خدمت صادقانه، الگوی عملی توانمند و خدمت به جامعه را از مهمترین ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر برشمرد و افزود: این ویژگی‌ها باید مظهر رفتار سازمانی مدیران ما باید باشد.
وی با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر و ضمن تشریح برنامه‌های ستاد بزرگداشت هفته دولت از دوم تا هشتم شهریور ماه گفت: آغازین روز هفته با غبارروبی و عطرافشانی گلزارهای شهدا در سراسر استان و برگزاری مراسم افتتاحیه هفته دولت در گلزار شهدای مرکز استان خواهد بود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان، شعار هفته دولت ۱۴۰۲ را “دولت مردم” اعلام کرد و ادامه داد: اجرای برنامه‌های فرهنگی متناسب با ایام اربیعن، افتتاح یا کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی، نشست مدیران با اصحاب رسانه و سخنرانی فرمانداران پیش از خطبه‌های نماز جمعه در برنامه‌های هفته دولت دیده شده است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.