تاریخ انتشار : یکشنبه 11 تیر 1402 - 10:46
کد خبر : 10658

در شرکت گاز استان کرمان برگزار شد؛ جلسه تحلیل مصارف مشترکین جز و عمده گاز

در شرکت گاز استان کرمان برگزار شد؛ جلسه تحلیل مصارف مشترکین جز و عمده گاز
جلسه‌ای تخصصی حول موضوع مصرف گاز مشترکین جز و عمده در محل ساختمان اداره مرکزی شرکت گاز استان کرمان با حضور همکاران شرکت گاز استان کرمان و اساتید دانشگاه تحصیلات تکمیلی و صنعتی کرمان برگزار گردید.

به گزارش نسیم صبا: در این جلسه تخصصی پرسش و پاسخ علاوه بر تحلیل مصارف مشترکین جز و عمده گاز، چالش‌های موجود در این حوزه نیز به عنوان موضوعات پژوهشی مورد بررسی قرار گرفت .
تحقیقات و پژوهش‌ ها به منظور برطرف کردن این چالش‌ها و بهبود فرایند‌های مرتبط با مصرف گاز است که یکی از مهمترین دغدغه های شرکت گاز استان کرمان در این زمینه است.
بر اساس تحلیلی که در این جلسه ارائه شد، شناسایی الگوهای مصرف مشترکین پرمصرف و پیش بینی مصرف مشترکین براساس نیاز شرکت در بازه های زمانی مشخص بمنظور مدیریت و بهینه‌سازی مصرف گاز به عنوان راهکار اساسی در این زمینه مورد توجه قرار گرفت.
شرکت گاز استان کرمان امیدوار است با انجام پژوهش‌های لازم و اعمال تغییرات لازم، بتواند به بهبود مصرف گاز در این عرصه از شبکه گاز بپردازد.
در پایان جلسه و پس از بحث و تبادل نظر موضوعاتی که چالش شرکت بودند شناسایی و مقرر گردید در قالب پروپزال های پژوهشی ارائه راهکارهای اجرایی مرتبط با این عرصه انجام پذیرد.
شرکت گاز استان کرمان امید دارد با اجرای مدیریت مصرف گاز با استفاده از روش های نوین و علوم جدید همچون داده کاوی،به عنوان یکی از ارکان های حیاتی شبکه گاز، بتواند برای مشترکین گرامی خدمات بهتری را ارائه داده و افزایش کیفیت حیات شهری را تضمین نماید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.