تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 بهمن 1401 - 7:54
کد خبر : 8128

حسن یزدانی با اقتدار قهرمان شد/ اطری طلایی شد، امامی به نقره رسید

حسن یزدانی با اقتدار قهرمان شد/ اطری طلایی شد، امامی به نقره رسید
مرد طلایی کشتی آزاد ایران با پیروزی در دیدار فینال وزن ٨٦ کیلوگرم عنوان قهرمانی مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی را به خود اختصاص داد.

به گزارش نسیم صبا از مهر، مسابقات بین المللی کشتی آزاد کرواسی شامگاه امشب با برگزاری دیدار فینال وزن ٨۶ کیلوگرم پیگیری شد که طی آن حسن یزدانی ١٣ بر ٢ حریف ژاپنی را شکست داد و قهرمان شد.

در وزن ۶۱ کیلوگرم رضا اطری در دور نخست با نتیجه ۴ بر ۳ شوتا فارتنادزه از گرجستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل گامزاتگادجی خالیدوف از مجارستان با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید و به دیدار فینال اطری در دیدار فینال با نتیجه ۱۱ بر ۳ و ضربه فنی نارانخو نارمانداخ دارنده مدال برنز جهان از مغولستان را شکست داد و صاحب مدال طلا شد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر ۱ کوجیرو شیگا از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۵ بر صفر تایموراز سالکازانوف دارنده مدال نقره جهان از اسلواکی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. امامی در این مرحله مقابل جوزف لاوالی از آمریکا با نتیجه ۷ بر ۳ شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل فضلی اریلماز از ترکیه با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی دست یافت و به دیدار فینال رسید. وی در دیدار فینال با با نتیجه ۳ بر ۳ مغلوب جیسون نولف از آمریکا شد و به مدال نقره رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.