تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مرداد 1402 - 7:09
کد خبر : 11120

توصیه‌های پلیس راهور به مسئولان هیات‌ها و موکب داران کرمان

توصیه‌های پلیس راهور به مسئولان هیات‌ها و موکب داران کرمان
- رئیس پلیس راهور استان کرمان از مسئولان هیات‌های مذهبی خواست تمهیدات ترافیکی لازم را در ایام عزاداری به ویژه در تاسوعا و عاشورا مد نظر قرار دهند.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، سرهنگ اسماعیل خوشوقت از آماده باش کامل پلیس راهور در ایام محرم خبر داد و گفت: پلیس راهور به عنوان خادم آستان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از همان آغاز ماه محرم در خدمت هیأت‌های عزاداری و عزاداران حسینی بوده است و برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های عزاداری تلاش می‌کند.

وی افزود: بروز ترافیک در زمان پخش نذ ورات یکی از چالش‌های ترافیکی در این ایام است که از مسئولان هیأت‌های مذهبی و مسئولان ایستگاه‌های صلواتی انتظار داریم در برپایی محل ایستگاه صلواتی به مشکلات ترافیکی توجه کنند و افرادی را به عنوان انتظامات در نظر بگیرند تا در هنگام پخش نذورات از بروز ترافیک و راه بندان جلوگیری شود.

رئیس پلیس راهور استان تصریح کرد: با توجه به اینکه اغلب عزاداران عزیز ملبس به لباس تیره و مشکی هستند به آن‌ها توصیه می‌کنیم حتماً در هنگام تاریکی هوا در موقع عبور از عرض معابر احتیاط بیشتری داشته باشند و به خانواده‌ها نیز توصیه می‌کنیم هنگام حضور در مراسم‌ها مواظب کودکان خردسالان خود باشند و از ورود ناگهانی آن‌ها به سواره رو خیابان جلوگیری کنند.

سرهنگ خوشوقت گفت: تعیین افرادی به عنوان انتظامات هیأت از موارد مهم و مورد تاکید مراسم است تا با پوشیدن کاور شبرنگ، مراقبت‌های ترافیکی را از عزاداران داشته باشند و از تمامی مسئولان هیأت‌های عزاداری می‌خواهیم در صورت تردد در معابر عمومی حتماً با پلیس راهور منطقه خود هماهنگی کنند تا امنیت تردد در مسیر آن‌ها برقرار شود و سایر مردم و رانندگان عبوری هم دچار مشکل تردد نشوند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.