تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1400 - 10:40
کد خبر : 1012

عملیات قدس واکنش طبیعی به جنایات اشغالگران صهیونیست است

عملیات قدس واکنش طبیعی به جنایات اشغالگران صهیونیست است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین عملیات شهادت طلبانه در قدس را واکنش طبیعی به جنایات اشغالگران صهیونیست در حق فلسطینی‌ها برشمرد. به گزارش نسیم صبا به نقل از فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین عملیات شهادت‌طلبانه شهید «عبدالرحمن جمال قاسم» جوان ۲۲ ساله فلسطینی از روستای جفنا در رام الله را که به زخمی شدن دو

جنبش جهاد اسلامی فلسطین عملیات شهادت طلبانه در قدس را واکنش طبیعی به جنایات اشغالگران صهیونیست در حق فلسطینی‌ها برشمرد.

به گزارش نسیم صبا به نقل از فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین عملیات شهادت‌طلبانه شهید «عبدالرحمن جمال قاسم» جوان ۲۲ ساله فلسطینی از روستای جفنا در رام الله را که به زخمی شدن دو نظامی صهیونیست در قدس اشغالی منجر گردید، تبریک گفت.

بر اساس این گزارش، «طارق عزالدین» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین این عملیات را در راستای واکنش طبیعی به جنایات اشغالگران علیه کودکان و افراد بیگناه و فلسطینی‌ها در الاقصی، محله شیخ جراح و تمام مناطق فلسطین برشمرد.

جنبش جهاد اسلامی همچنین تاکید کرد که بهای رویارویی و مقاومت کمتر از بهای عقب نشینی و تسلیم شدن است و ما بر تنها گزینه ملت برای بازستانی حق خود از طریق مقاومت تا زمان اخراج اشغالگران از تمام اراضی فلسطین تاکید می‌کنیم.

گفتنی است که منابع فلسطینی روز دوشنبه از عملیات ضدصهیونیستی در بخش قدیمی قدس خبر دادند و اعلام کردند که عامل این عملیات به ضرب گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسیده است. منابع وابسته به رژیم صهیونیستی اعلام کردند که دو نظامی صهیونیست در نزدیکی باب السلسله در بخش قدیمی شهر بیت‌المقدس و در نزدیکی مسجد الاقصی به ضرب سلاح سرد یک فلسطینی زخمی‌شدند.

نظامیان صهیونیست بعد از آن منطقه وقوع عملیات را به محاصره خود درآوردند و اقدام به ضرب و شتم فلسطینیان موجود در منطقه کردند. به دستور صهیونیست‌ها درب‌های مسجد الاقصی نیز بسته شد. وزارت بهداشت فلسطین از شهادت عامل عملیات ضدصهیونیستی در بخش قدیمی قدس خبر داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.