تاریخ انتشار : دوشنبه 16 آبان 1401 - 8:04
کد خبر : 5510

بیش از۹۰ شرکت تولیدی , تولیدات خود را در معرض نمایش قرار می دهند

بیش از۹۰ شرکت تولیدی , تولیدات خود را در معرض نمایش قرار می دهند
نمایشگاه ماشین آلات، ادوات، نهاده‌های کشاورزی ،سیستم های آبیاری و تجهیزات گلخانه‌ای درتاریخ 17 الی 20 آبان ماه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل سایت دائمی نمایشگاه های بین المللی جنوبشرق برگزار خواهد شد.

به گزارش نسیم صبا: مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی جنوبشرق در مصاحبه با خبرنگار ماگفت: استان کرمان ظرفیت و پتانسیل بالایی در حوزه کشاورزی دارد و با توجه به تولیدات باغی و محصولات زراعی گسترده یکی از قطب های مهم کشاورزی در کشور می باشد.

وی افزود: با توجه به این ظرفیت‌ها ،استقبال بسیار خوبی از این نمایشگاه به عمل آمده بطوریکه در این نمایشگاه ما میزبان ۹۰ شرکت داخلی تولید کننده و نمایندگی برندهای خارجی دراین رویداد هستیم.

وی گفت: این نمایشگاه میزبان تولید کنندگان مطرح و پیشرو در این حوزه از ۲۰ استان کشور از جمله تهران، خراسان، آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، خوزستان، اصفهان، فارس، هرمزگان و کرمان خواهند بود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی جنوبشرق افزود: با توجه به برنامه ریزی انجام شده، تولیدکنندگان ادوات و ماشین آلات کشاورزی ، تولید کنندگان نهاده‌های کشاورزی (کود، سم و بذر) ، تجهیزات آبیاری، گلخانه‌ای، سیستم‌های نوین آبیاری و سیستم های تحت فشار و … میزبان کشاورزان و علاقه مندان این حوزه خواهند بود.

وی تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های استان و حمایت انجمن ها و تشکل های مطرح کشوری از جمله انجمن تولیدکنندگان ادوات کشاورزی، انجمن تولید کنندگان سموم کشاورزی، انجمن تولیدکنندگان کودهای عالی کشور، همچنین وزارت جهاد کشاورزی و سازمانهای نظام مهندسی، جهاد کشاورزی استان کرمان، سازمان توسعه و تجارت پیش‌بینی می‌شود استقبال گسترده ای از نمایشگاه تخصصی کشاورزی شود.

وی در پایان از زمان مراسم افتتاحیه این نمایشگاه خبر داد و گفت: هفدهم آبان ماه ساعت ۱۶ مراسم افتتاحیه رسمی این نمایشگاه با حضور مقامات استانی در محل سالن همایشهای سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی واقع در سایت دائمی شرکت نمایشگاههای بین المللی جنوبشرق بارعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.