تاریخ انتشار : دوشنبه 27 فروردین 1403 - 6:29
کد خبر : 16847

استاندار کرمان مطرح کرد: اقدامات شرکت گاز استان کرمان در حوزه گازرسانی و فرهنگی قابل تقدیر است

استاندار کرمان مطرح کرد: اقدامات شرکت گاز استان کرمان در حوزه گازرسانی و فرهنگی قابل تقدیر است
محمد مهدی فداکار، استاندار کرمان در بازدید از شرکت گاز استان کرمان گفت: با توجه به عملکرد مجموعه شرکت گاز کرمان، خوشبختانه این مجموعه پر کار، خوش فکر و توسعه نگر است.

به گزارش نسیم صبا: استاندار کرمان در بازدید خود از شرکت گاز استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به خصوص شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: توسعه برای هر جامعه ای یک ضرورت است و سرمایه گذاری برای توسعه یک مقدمه اصلی است و برای سرمایه گذاری هم نیاز به زیرساخت های خوب داریم.
وی ادامه داد: یکی از زیرساخت های مهم به خصوص برای ما که در یک استان معدنی قرار داریم شبکه گاز است که جزو سه نیاز اصلی بخش های صنعتی به خصوص صنایع فولاد محسوب می شود و از آنجا که بخش اعظمی از توسعه و اشتغال استان مرتبط با این حوزه می باشد بنابراین باید برای گاز اهمیت ویژه ای قائل شد.
فداکار افزود: استان کرمان پهناورترین استان کشور می باشد و گاهی ممکن است برای گازرسانی به یکی از شهرستان های کرمان به اندازه یک استان کوچک هزینه های مالی و زمانی زیادی صرف شود و با توجه به این نکته این میزان از گازرسانی و توسعه شبکه توسط شرکت گاز استان کرمان جای تشکر و قدردانی دارد.
استاندار کرمان با اشاره به ظرفیت های گاز ایجاد شده در استان، گفت: به فکر ایجاد ظرفیت های جدید هم باشید زیرا همه شرکت ها توسعه می یابند و به گاز بیشتری نیاز دارند، ما باید بتوانیم زیرساخت ها را هر روز بهتر از قبل برای آنها فراهم کنیم.
وی به اقدامات فرهنگی و ورزشی شرکت گاز استان کرمان اشاره کرد و گفت: انجام کارهای فرهنگی و ورزشی باعث ایجاد انگیزه و تعلق سازمانی در کارمندان می شود و تشکر می کنم از مدیریت این مجموعه که چنین دیدگاهی را در شرکت گاز کرمان عملی کرده است.
فداکار همچنین از انجام سریع و به موقع عملیات تعمیر و رفع انسداد یکی از شیر های پلی اتیلن در سطح شهر کرمان که در یکی از روزهای سرد زمستان دچار مشکل شده بود تقدیر ویژه نمود.
استاندار کرمان بیان کرد: از آنجایی که مزار شهید بزرگ حاج قاسم سلیمانی در کرمان است، مطمئنا اگر برای پذیرش زائران وزارت نفت ظرفیت خوبی ایجاد شود خارج از لطف نیست ما با این کار بسیار موافقیم و قطعا با وزارت نفت همکاری می کنیم.
وی در پایان افزود: آمارها و عملیات صورت گرفته نشان می دهد شما در بسیاری از بخش ها، توانسته اید فراتر از مصوبات عمل کنید و این زحمت خیلی بزرگی است که باید دیده شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.